[BC3] Win2000 pro goed voor gamez?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
een gast vertelde mij dat ik win2k pro moet gaan draaien en dat dat ook best goed is voor gamez

ik zit nu e8 te twijfelen want 2k is wel stabiel dus welke:

win98se
win2k pro

ik hoor het

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:39
Win98SE is stabieler met gamez als welke 2000 dan ook...

Verwijderd

Win98SE is stabieler met gamez als welke 2000 dan ook...
NOT!!!

Gewoon 2k gebruiken. Er zullen vast wat oude games zijn die niet werken maar de nieuwe draaien als een zonnetje. Dus geen gameboy-OS a.u.b. gewoon 2k.

Als je zoekt op http://www.whatis.com naar 98SE krijg je "unstable" terug... ;)

• BC3 Victim
Win2K is stabieler als welke Win98 met games dan ook... :+

Maar over het algemeen is het zo dat Win98SE een betere performance geeft, dit omdat Win2K is opgebouwd met stabiliteit in ogenschouw en performance daarna pas aan de orde komt.

Maar er zijn ook gevallen bekend waarbij je onder Win2K een beter resultaat hebt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Draai idd gewoon Win2k Pro SP1 en (bijna) alle games draaien als een speer. Misschien zijn ze ietsjes langzamer dan onder Windows 98, maar wel een stuk stabieler. Als er iets misgaat, hoef je niet helemaal te herstarten ... proces afbreken, en klaar!

Verwijderd

Fifa 99 draait goed onder win2k mer hoef je toch niet te weten? ik iig. niet:)

Verwijderd

Alles draait als een trein bij mij

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:39
Counterstrike loopt iig regelmatig vast.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Goede videodrivers is natuurlijk een must

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Meeste games lopen perfect in Win2K.

Virussen? Scan ze hier!

• BC3 Victim
Als je zoekt op http://www.whatis.com naar 98SE krijg je "unstable" terug.
http://whatis.techtarget.com/definitionsSearchResults/1,289878,sid9,00.html?query=98se

No terms found matching "98se".

Moeilijk he een Win98SE bak config''en. :o

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Maar win2kpro gebruikt ook een HAL dus zal wel iets trager gaan, alhoewel ik gemerkt heb dat zie er in positieve zin wat aan versleuteld hebben, het is idd eens stuk sneller dan NT (die ook een hal gebruikt)

p.s. HAL is Hardware Abstraction Layer.
deze zorgt ervoor dat je software in de meeste gevallen niet direct je hardware kan aanspreken en verhoogt dus de stabiliteit,maar het vertraagt de boel natuurlijk ook

Beste film ooit

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 11:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Counterstrike loopt iig regelmatig vast.
Dat probleem heb ik niet. Misschien een keer CS opnieuw installeren?

• mad-max
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2022
Ik heb win2k draaien voor alles en het loopt perfect. Spellen lopen ietsjes trager dan onder 98SE maar als het je een verschil oplevert tussen 80 of 90 fps dan denk ik niet dat je daar wakker van ligt. Je kunt natuurlijk ook een dual boot maken. Win2k voor normale zaken en win98 voor spellen. Heb ik voor de zekerheid ook maar 98 al heel lang niet meer gebruikt !!

Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=windows 2000"]Zoeken naar ''windows 2000''[/url]
Pagina: 1