[BC3] Haupage Win TV-PVR en win 2000

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben van plan deze kaart te kopen.

Nu wil ik weten of er mensen zijn die al ervaringen hebben met de nieuwe win2k beta drivers die je op de site van haupage kunt downloaden.

Ook naar andere ervaringen met dit produkt ben ik benieuwd.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Niemand die die drivers al heeft getest?

Of gewoon nog niemand met deze kaart?

Mischien op een ander forum proberen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Heeft er nu echt niemand informatie over deze kaart?

Ja ik weet het hij is wel duur voor een TV kaart maar het is de enige TV kaart waar je goed fullscreen analoog video mee schijnt te kunnen capturen.(Zelfs direct naar MPEg2).

Maar dan moeten die nieuwe WIn2000 drivers wel een beetje goed zijn.
Zeker als ik straks WinXP ga draaien.

• BC3 Victim
Is er uberhaupt iemand met deze kaart?

Ik wil graag alle gebruikers info over deze kaart die je ma kan geven.

Over het algemeen is iedereen wel tevreden over Hauppage en dit is hun top produkt dat kan toch nooit slecht zijn zeker gezien de prijs.

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op donderdag 10 mei 2001 23:44 schreef PiefPoefPaf het volgende:
Ik ben van plan deze kaart te kopen.

Nu wil ik weten of er mensen zijn die al ervaringen hebben met de nieuwe win2k beta drivers die je op de site van haupage kunt downloaden.

Ook naar andere ervaringen met dit produkt ben ik benieuwd.
Drivers voor win2k voor de pvr staan op de cd van de pvr .....
Heb laatst nog een "Introductie" van Hauppage bijgewoond ;)
Die man zei dat er in de PVR''S die richting Europa komen al win2k drivers bijzitten.
En anders ff vragen in de winkel.

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 23:10 schreef NuKeFaCe het volgende:

[..]

En anders ff vragen in de winkel.
Vragen in de winkel, dat is een goeie. In de winkel vertelt men je over het algemeen wat je horen wil. En als het dan niet werkt vertelt men je zonder naar de samenstelling van je machine te vragen dat het probleem dan wel aan je machine moet liggen. Bij een goede shop krijg je dan je geld terug of een tegoed bon.

Maar zo te horen zijn jou ervaringen met dit Beesie positief.

• BC3 Victim
Okay aangezien het Forum niet kan helpen kan ik dit forum misschien helpen met enkele leuke sites over deze kaart.

http://superhighspeed.50megs.com/
http://members.nbci.com/_XMCM/pvr808/index.html

En zelfs een eigen forum voor deze kaart.

http://forums.prospero.com/n/main.asp?webtag=wintvpvr&nav=start

Zoals het er nu naar uitziet zijn de kinderziektes een beetje uit deze kaart en beginnen de drivers op niveau te komen. Ook voor win2000. Volg de links voor meer informatie.

Pagina: 1