De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
WIN98se
WINme:r
WINme:r
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
WinME, spellen lopen sneller, maar je moet vaak wel nieuwe drivers downloaden voor de hardware.
Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Eerst draaide ik winme, maar dat geeft VEEL blauwe schermen en andere vage errors bij mij (komt door m''n hardware en bijhorende drivers, denk ik). Nu gebruik ik weer win98se, draait veel beter dan winme, en haal evenveel 3D mark puntjes.
Bij een vriend van mij draait winme juist erg plezierig... Bij mij niet
Bij een vriend van mij draait winme juist erg plezierig... Bij mij niet
+1 mee eensOp vrijdag 11 mei 2001 13:03 schreef MuNKeY het volgende:
ik draai nu zelf winME , alleen omdat et stabieler is dan win98 , @least op mijn PC
maar ik game dan ook niet zo veel
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Pagina: 1