Sinds deze weet de temperatuur gestegen is word mijn kast geoon 30 graden of heter terwijl die normaal 22/23 graden is
Heb er iemand nog tips om je case koel te houden
Heb er iemand nog tips om je case koel te houden
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
nix aan de hand dan, toch?Op donderdag 10 mei 2001 21:10 schreef DE_Michiel het volgende:
cpu blijf op 30 tot 40 was zelfs 1 graad koeler dan mijn kast vandaag
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
nee hoor ik ben blij dat het zo warm is maar vind het vervelend dat mijn case zo heet word gelukkig blijf cpu koud maar mijn asus ddr chipset word wel 62 graden nomraal 50 - 55 en dat vond ik al heetOp donderdag 10 mei 2001 21:26 schreef the_undertaker het volgende:
gaan we dan straks gezeik krijgen uit computerland als er een goede zomer is omdat bij een paar mensen de temp wat hoge rligt.... kom op zeg
Verwijderd
lompoOp donderdag 10 mei 2001 21:59 schreef RTBravo het volgende:
Mijn Celeron heeft in het begin een keer op 125 graden gedraait omdat hij geleverd was, maar ze vergaten een heatsink erbij te doen. Toen dacht ik : Laat ik em gewoon es testen !
Ik dat ding erin, meteen naar bios, temp bekijken. In rood stond daar netjes 125 graden Celcius en toen crashde ieLater toen me heatsink binnen was gewoon erop gedaan en hij deed het nog zelfs
Ow en hij crashde net nog. Laatste tijd door het weer is ie vrij warm jah. Nu 60 graden idle
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd
Ja, ik heb ook dat Asus probe ding.Op vrijdag 11 mei 2001 10:57 schreef Dribbibu het volgende:
[afbeelding]
Mijn record is 66 (gisteren) maar daar heb ik geen screensjotjes van. Hij is zeker nog stabiel, maar het wordt tijd voor waterkoeling.
Verwijderd
Och, ASUS Probe is gewoon een k*t programma.Op vrijdag 11 mei 2001 11:05 schreef bliekp het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook dat Asus probe ding.
Zegt 57 graden
Maar BIOS zegt 47 graden........
ASUS A7V133... iemand anders ook deze ervaringen?
Verwijderd
Verwijderd

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Whaaaaat????Op donderdag 10 mei 2001 21:18 schreef dragak het volgende:
sjeeessssssss sommigen hier hebben een cooling fobie!
als mijn cpu 80C is werkt alles veel beter dan als hij 30C-40C is!
zit allemaal in je hoofd.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
Ja moet je hem vooral tegen de verkeerde kant van de PC aan laten blazenOp zaterdag 12 mei 2001 19:00 schreef Mahena het volgende:
Ik had eerst hier last van.
[afbeelding]
Maar sinds ik dit heb, niet meer !!!!
[afbeelding]
Zo, die wordt niet meer warm op standje 3.
>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)
Heb jij der ook al zo eentje?Op zaterdag 12 mei 2001 19:00 schreef Mahena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Dat is zeker niet goed, welk moederbord/processor/#MHZ''en heb je?Op zaterdag 12 mei 2001 21:26 schreef Fr3aKER het volgende:
Ik ging voor de lol ook eens kijken in de bios.
CPU Temp: 80 graden (!!!!)
Moederbord temp: 30 graden
Is dit normaal?? Na afsluiten en afkoelen werd ie weer iets van 66
Verwijderd
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Hee daar heb ik er wel twee van. 1 op intake en 1 outtake. Neemt wel veel ruimte inOp zaterdag 12 mei 2001 19:00 schreef Mahena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ongeveer de zelfde ervaringen, maar bij mij net andersomOp vrijdag 11 mei 2001 11:05 schreef bliekp het volgende:
[..]
Zegt 57 graden
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Verwijderd
52 graden is toch geen probleem:? Pas bij 70+ graden kapt ie er zo''n beetje mee.. moet toch iets anders zijnOp zondag 13 mei 2001 15:13 schreef Guanoape het volgende:
Ik heb hier wel last van de hitte, maar mijn computer niet. Athlon 950@950@52graden
traktor scratch!
Verwijderd
Verwijderd
Lees eens wat ik zei.Op zondag 13 mei 2001 15:18 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
52 graden is toch geen probleem:? Pas bij 70+ graden kapt ie er zo''n beetje mee.. moet toch iets anders zijn
Als je fans van 0.3 watt of meer neem zal ik ze niet aan je mobo hangenOp zondag 13 mei 2001 22:22 schreef ryzer het volgende:
Hoi daar..
Ja ik heb hetzelfde, flikker ASUS probe maar de deur uit, die klopt van geen meter.. neem daarvoor in de plaats MBM.. die is veel meer acuraat...
ASUS PROBE 66 graden stressed
MBM 51 graden stressed(48 met een grote ventilator op standje 3!!
Heb ook gelezen dat als je Athlon maar zo rond de 40 a 50 graden hangt, dat het goed zit..
Ik ga morgen een stapel FANS halen.. weet iemand nog waar ik goede kan halen? Is het slim om ze via de voeding prik te geven of via het moederbord? ik heb een 350W voeding dus zou nog best wat over moeten hebben, maar heb ook nog 2 aansluitingen op het moederbord over.. wat te doen? Plan is om 1 80 beneden aan de voorkant te schroeven en een out-fan aan de achterkant (40)
Ryzer..
10 graden verschil is bij mij wel erg overdreven. maar geeft idd wel meer dan de BIOS aan ja.Op vrijdag 11 mei 2001 11:05 schreef bliekp het volgende:
[..]
Zegt 57 graden
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13