Hey, ik heb een msi K712pro nog wat .. en ik heb vandaag een 3de disk bij gehangen, en het kaartje geinstalleerd, maar ik zie onder windows niets erbij komen van hd.??
heb je al geprobeerd je 2 de schijf met de derde te wisselen?
aan een promise kaart altijd 2 dezelfde schijven hangen.
heb ik ook en ben er heel erg tevreden mee.
wat is het ? fasttrak? 66? 100?
heb ik ook en ben er heel erg tevreden mee.
wat is het ? fasttrak? 66? 100?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Drivers geïnstalleerd ? Heb je in het RAID Bios de nieuwe harddisk aan een array geadd of er een nieuwe array voor gecreëerd ? Heb je toevallig geen RAID BIOS , dan ligt dat aan je videokaart(had ik ook) .
Volgens mij heeft hij de NIET-RAID versie...
Maar in dat geval, dat ie dat wel heeft..., je HD op je NIET-RAID ide-poort aansluiten en kijken of het zo wel reageert.
Heb je alles wel goed gejumperd...???
Maar in dat geval, dat ie dat wel heeft..., je HD op je NIET-RAID ide-poort aansluiten en kijken of het zo wel reageert.
Heb je alles wel goed gejumperd...???
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
[opendeurmode]
uiteraard heb je wel een paritie op de schijf gemaakt
(en geformatteerd)
[/opendeurmode]
uiteraard heb je wel een paritie op de schijf gemaakt
[/opendeurmode]
T is een msi pro modo die nieuwe, maar ik heb alles gedaan staat op master ingeprikt, maar er gebeurt niets..
ja precies ctrl H (bij mij) promise hotrod100raidblabla set pio /drive mode moet niet op 5 staan (100mb) want dan werkt het dus gewoon niet (voor w2000 is een hotfix maar die werkt bij mij niet) dus mode 4 (66mb)Op vrijdag 11 mei 2001 02:07 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
bios van de kaart goed in gesteld(ctrl-f geloof ik tijdens opstarten)?...
(en zie je hem met fdisk pqmagic wel?)
opendeur mode (lol)
hij spint wel -sap enzo ?
opendeur mode
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Jaja,Op vrijdag 11 mei 2001 06:09 schreef neo111 het volgende:
[..]
ja precies ctrl H (bij mij) promise hotrod100raidblabla set pio /drive mode moet niet op 5 staan (100mb) want dan werkt het dus gewoon niet (voor w2000 is een hotfix maar die werkt bij mij niet) dus mode 4 (66mb)
(en zie je hem met fdisk pqmagic wel?)
opendeur mode (lol)
hij spint wel -sap enzo ?
opendeur mode
Pagina: 1