[BC3] ZIP 100 onder Windows 2000

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het zal wel een stomme vraag zijn, maar ik heb de nieuwste drivers van internet gehaald voor NT/2000, hij vind mijn ZIP 100 Parallel goed, hij wijst hem een station letter toe, alleen onder Windows 98SE had ik mooi een ZIP 100 icoontje ervoor alleen dat doet hij juist nu niet meer....

als ik één van de programma''s van ZIP Tools opstart dan vindt hij geen ZIp, en in het apparaat beheer staat hij gewoon goed aangegeven...

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of oplossen.... thanx..... :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Heb ik ook hoor. Maar ik kan gewoon nog mijn zipdrive gebruiken, dus ik zie het probleem eigenlijk niet :? Of wil je perse dat zip-icoontje hebben :?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:48
Moest je dan niet die Iomega Zip software installeren voordat je dat icoontje krijgt?

Tenminste.. Op mijn oude compu had ik dat eerst; alleen drivers installeren geen zip icoontje..
Software van iomega installeren en toen was ie er weer...

Pvouput live

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb ik al gedaan, alleen hij werkt wel, maar omdat dat ook onder 98 werkte dat icoontje dacht ik moet met 2000 ook lukken....

Maar misschien gaat het wel helemaal niet....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen