[BC3] Netwerkkaart voor laptop

Pagina: 1
Acties:

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:59
Ik heb nu deze dus gezien:
Afbeeldingslocatie: http://www.xircom.com/images/re100.gif
Maar die is $$$$ :(:(

Nu zijn er vast nog meer fabrikanten die kaartjes zonder verloopkabeltjes maken. Maar waar worden die kaartjes verkocht???
Ik heb al in de pricewatch en op de sites van een aantal bedrijven gekeken. Maar ik denk net de verkeerde.

Kan iemand me helpen??

Verwijderd

Ik heb nog nooit soortgelijke kaartjes van andere merken gezien. En ik betwijfel dat als ze er al zijn, dat ze veel goedkoper zullen zijn.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
die heb ik ook!! Xircom kicks ass!! Misschien is ie wel duur, maar hij is zijn geld dubbel en dwars waard hoor! Ik heb ook een dynalink gehad, en die was echt aanzienlijk minder duur, maar ook langzamer, tsja, voor kwaliteit moet je toch betalen :(

Maar die van dynalink zijn maar 100 piek ofzo, kijk maar wat je liever hebt, minder kwaliteit-minder geld of meer kwaliteit-meer geld??

suc6 ermee in ieder geval

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
jawel hoor dynalink maakt ze ook (www.dynalink.nl) en die zijn echt veel goedkoper, maar ook veel minder stevig (van die platte kaartjes, die naar een kaar flink rossen in een dronken bui dus kapot gaan :()

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• s3n
Op donderdag 10 mei 2001 18:13 schreef TheGladiator het volgende:
Ik heb nog nooit soortgelijke kaartjes van andere merken gezien. En ik betwijfel dat als ze er al zijn, dat ze veel goedkoper zullen zijn.
Hmm das jammer.
Maarja zo''n kabeltje is maar een slappe bedoeling. Als ik 2 kaartjes moet kopen ben je net zoveel geld kwijt.

ff denke nog

thnx voor je reactie iig

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 18:12 schreef SMulTiE het volgende:
die heb ik ook!! Xircom kicks ass!! Misschien is ie wel duur, maar hij is zijn geld dubbel en dwars waard hoor! Ik heb ook een dynalink gehad, en die was echt aanzienlijk minder duur, maar ook langzamer, tsja, voor kwaliteit moet je toch betalen :(

Maar die van dynalink zijn maar 100 piek ofzo, kijk maar wat je liever hebt, minder kwaliteit-minder geld of meer kwaliteit-meer geld??

suc6 ermee in ieder geval
Ik heb zelf ook een dynalink die perfect werkt en net zo snel is als een Xircom! En dan ook nog: Op mijn werk maken we uitsluitend gebruik van Xircom kaartjes (God moge weten waarom) en daar hebben we ontzettend veel problemen met drivers gehad en ook kaartjes die kapot gingen. Dus of het nou werkelijk het geld dubbel waard is betwijfel ik ook.

Verwijderd

Kijk eens voor Level One kaartjes, scheelt de helft...

[Woordblind |:(]

• BC3 Victim
wat is je budget ?

www.dunnet.nl
daar heb ik (een van mijn) netwerkkaartjes van

in beverwijk is er _e_e_n_ stand die een uitgebreidere xircom heeft voor 249,=. Die man heeft er ook maar een van staan.

andere merken : 3com, d-link
welk OS wil je gebruiken ? maakt ook wat uit.

• Eric Oud Ammerveld
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07-2024

Eric Oud Ammerveld

Arduino developing... :)

Ik heb een Dynalink ,
prima ding!!
Met kabeltje..
Is wat fragiler ,maar OK..

-=@@D=-

-=@@D=- Macbook Pro 16"

• BC3 Victim
DYNL10BC PC CARD 10 baseT en 10 base2 Ethernet BNC/UTP 16 bit Lan Win 95/98/ME/2000/NT4.0/ Linux (5 jaar garantie) fl 105 48

DYNL100C16 PC CARD 10/100 baseTX Ethernet UTP 16 bit Lan Win 95/98/ME/2000/NT4.0/ Linux (levenslange garantie) fl 129 59

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Ik heb een 3com kaartje voor je, is er wel 1 met zo''n snoertje maar heb ik over ;)

• s3n
Op donderdag 10 mei 2001 18:22 schreef SMulTiE het volgende:
DYNL10BC PC CARD 10 baseT en 10 base2 Ethernet BNC/UTP 16 bit Lan Win 95/98/ME/2000/NT4.0/ Linux (5 jaar garantie) fl 105 48

DYNL100C16 PC CARD 10/100 baseTX Ethernet UTP 16 bit Lan Win 95/98/ME/2000/NT4.0/ Linux (levenslange garantie) fl 129 59
Zijn dat dingen met verloop kabeltjes??? Want die wil ik juist niet.
Op donderdag 10 mei 2001 18:21 schreef davar het volgende:
wat is je budget ?

www.dunnet.nl
daar heb ik (een van mijn) netwerkkaartjes van

in beverwijk is er _e_e_n_ stand die een uitgebreidere xircom heeft voor 249,=. Die man heeft er ook maar een van staan.

andere merken : 3com, d-link
welk OS wil je gebruiken ? maakt ook wat uit.
OS, waarschijnlijk win2k (ik ga morge die laptop pas halen)
Buget, ik zat aan ongeveer 200-225 te denken

Verwijderd

Waarom dan geen ingebouwde nic?

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 18:42 schreef s3n het volgende:

[..]

Zijn dat dingen met verloop kabeltjes??? Want die wil ik juist niet.
[..]

OS, waarschijnlijk win2k (ik ga morge die laptop pas halen)
Buget, ik zat aan ongeveer 200-225 te denken
Ja, die van Dynalink zijn met kabeltjes, beetje fragiel oogt (en IS) dat! Ik zou beter iets meer geld uitgeven voor iets beter zoals Xircom, but of course that''s up to you!!

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 18:16 schreef SMulTiE het volgende:
jawel hoor dynalink maakt ze ook (www.dynalink.nl) en die zijn echt veel goedkoper, maar ook veel minder stevig (van die platte kaartjes, die naar een kaar flink rossen in een dronken bui dus kapot gaan :()
Ik heb ze net allemaal bekeken maar (zoals ik al dacht) werken ze allemaal met verloopstukjes. Eén kaartje had een verloopstukje dat er een beetje op lijkt maar is niet hetzelfde als bij Xircom. Zit als ware nog extern. Als ze dat kaartje nu een cm inkorten en dat ding (dongel) dus naar binnen duwen heb je wel iets vergelijkbaars.

• s3n
Op donderdag 10 mei 2001 19:17 schreef RenevdVeen het volgende:
Waarom dan geen ingebouwde nic?
Die mogelijkheid had ik niet op dat modelletje :(
Ik ga iig ff wat links bekijken die hierboven staan.
Thnx
Pagina: 1