De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mooi dan gaat de oude in de serverOp donderdag 10 mei 2001 16:44 schreef Tony_Montana het volgende:
Andere HD
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
* BC3 Victim moet zijn profile aanpassen, nu heb ik een 40 gb GXP60
Hoe heb je binnen 10min een nieuwe HD?
die 40 gb had ik al gisteren gekocht... die zit nu in deze comp... en de maxtor is verhuist naar de extra comp... van die pc ga ik de hd weer vervangen en dan vervang ik de 5.1 gb hd van de server door de maxtorOp donderdag 10 mei 2001 16:56 schreef Tony_Montana het volgende:
Hoe heb je binnen 10min een nieuwe HD?
maareh... ik heb geen haviksogen, lenzen zijn cool, dan kan je je resolutie hoger zettuh
Verwijderd
eventueel geluidskaart vervangen. SB 64 PCI is een beetje antiek en niet meer ondersteund. (terwijl er overal nog steeds drivers etc, en ondersteuning voor de ISA soundblaster kaarten zijn
)
Pagina: 1