De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Juist das belangrijk ikke heb een dual celly 400 server met 256MB ikke gebruik hem voor IIS5 en Gameserver dus dan is het wel makkelijk ken je 2 gamez tegelijk hostenOp donderdag 10 mei 2001 16:30 schreef THIJZEL het volgende:
uhh waar gaat de server voor dienen??? wat gaat er op draaien??
mzls
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
EDIT : ff die gast hieronder overtreffen
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik wil een gewoon antwoord, voor een server thuis, en voor eventueel wat Game servers te draaien, er hoeft niet een heel bedrijf op tekunnen werken!
Ik wil ook wel ''n DUAL systeempje... Alleen bij de zaak waar ik alles koop hebben ze maar een dual bordje -> SLOT1 BX ATA33 P2B-D DUAL (ASUS).
Wat voor ''n proc kan daar maximaal op, en gvd max ATA33
Intentionally left blank.
Ik vroeg wat informatie!
Het was niet de bedoeling dat iedereen mar ging lopen opscheppen over waar hij al zijn geld aan uitgeeft|:(
Ik wil gewoon wat ervaringen horen
Ik ben van mening dat een dual P3-733 met 384/512 MB en 2x 30 GB in RAID0 (of RAID1 als je veilig wilt zijn) wel zal voldoen voor alle denkbare thuis-servertjes. Tevens is het wat realistischer...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Je kunt er maximaal 512 processors inproppen en 1 TeraByte aan geheugen.
Mocht je er later niet genoeg aan hebben dan kun je ze heel makkelijk clusteren.
Wat zei ik hierboven nouOp vrijdag 11 mei 2001 11:45 schreef TylerDurden het volgende:
Wat zei ik nou|:( !
Ik wil een gewoon antwoord, voor een server thuis, en voor eventueel wat Game servers te draaien, er hoeft niet een heel bedrijf op tekunnen werken!
Maar goed, neem dan een dual 486 ofzo met 4 MB...
Virussen? Scan ze hier!
moet zeggen dat het zeer relaxt werkt met dual proc.... en je Dnetc Cow is ook dual pumped ineens :-)