[BC3] Nieuwe Server :)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Yo people, ik wil mijn oude server weg doen en een nieuwe aanschaffen:) (nou ja, in elkaar schroeven).

Ik zit te denken over een multi proc systeempje:9 , heeft iemand hier ervaring mee???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
uhh waar gaat de server voor dienen??? wat gaat er op draaien??

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 16:30 schreef THIJZEL het volgende:
uhh waar gaat de server voor dienen??? wat gaat er op draaien??
Juist das belangrijk ikke heb een dual celly 400 server met 256MB ikke gebruik hem voor IIS5 en Gameserver dus dan is het wel makkelijk ken je 2 gamez tegelijk hosten

mzls

• BC3 Victim
Over het Os ben ik nog niet zeker, NT of FreeBSD, het gaat erom dat er een aantal gameservers op kunnen draaien. (Dat kan ook wel op een proc maar toch!)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:46

JT

VETAK y0

Quatro Athlon 1333 met 10 Gig PC2100, 20 TB scsi 160 Raid.

EDIT : ff die gast hieronder overtreffen :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Quad Xeon 900, 4gb ram, 500gb scsi in raid enz. enz.

• BC3 Victim
Wat zei ik nou|:( !

Ik wil een gewoon antwoord, voor een server thuis, en voor eventueel wat Game servers te draaien, er hoeft niet een heel bedrijf op tekunnen werken!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04

aKra

Intentionally left blank.

Hehe... OMFG :D

Ik wil ook wel ''n DUAL systeempje... Alleen bij de zaak waar ik alles koop hebben ze maar een dual bordje -> SLOT1 BX ATA33 P2B-D DUAL (ASUS).

Wat voor ''n proc kan daar maximaal op, en gvd max ATA33 :(

Intentionally left blank.

• BC3 Victim
Jongens(?) toch, het gaat er niet om wie de grootste heeft*D.

Ik vroeg wat informatie!

Het was niet de bedoeling dat iedereen mar ging lopen opscheppen over waar hij al zijn geld aan uitgeeft|:(

Ik wil gewoon wat ervaringen horen :)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tja... ligt er maar net aan hoe zwaar jouw eisen zijn... kijk, ik kan ook wel zeggen: neem een dual p3-1 Ghz met 1 GB RAM en 3x30 GB U160-SCSI in RAID5, maar ik denk niet dat dat zo realistisch zou zijn..

Ik ben van mening dat een dual P3-733 met 384/512 MB en 2x 30 GB in RAID0 (of RAID1 als je veilig wilt zijn) wel zal voldoen voor alle denkbare thuis-servertjes. Tevens is het wat realistischer...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Die Origin 3800 van Silicon Graphics is anders ook wel aardig. Naast serveren kun je ook nog eens gelijktijdig internetten.

Je kunt er maximaal 512 processors inproppen en 1 TeraByte aan geheugen.

Mocht je er later niet genoeg aan hebben dan kun je ze heel makkelijk clusteren. :P

• BC3 Victim
In dat geval heb je geen dual config nodig :)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 11 mei 2001 11:45 schreef TylerDurden het volgende:
Wat zei ik nou|:( !

Ik wil een gewoon antwoord, voor een server thuis, en voor eventueel wat Game servers te draaien, er hoeft niet een heel bedrijf op tekunnen werken!
Wat zei ik hierboven nou |:(

Maar goed, neem dan een dual 486 ofzo met 4 MB...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

wees eens wat duidelijker welke games welk os etc etc

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 17:30

Jabba

Firkan

HIer ook net me server geupgrade van 1 proc naar dual proc. was eerst een PII450 en nu een Dual PIII450. van winnt 4.0 naar win2k server gegaan.

moet zeggen dat het zeer relaxt werkt met dual proc.... en je Dnetc Cow is ook dual pumped ineens :-)

Afbeeldingslocatie: http://syntax-error.dhs.org/server.jpg

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:39
Dual Celeron op BP6 ofzo?

• BC3 Victim
Dat lijkt er meer op!

Verwijderd

Beetje ouwe }:O he?
Pagina: 1