De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
digitale ingang. Ga gewoon lekker voor die 1025 live player 5.1 VE van 200 piek, is goed genoeg.
Bij de platinum wordt de zogeheten livedrive meegeleverd. Dat is een kastje dat je in een vrij 5,25" slot monteert. Vervolgens beschik je over extra optische, line-in, midi, spdif in- en uitgangen. Ik geloof zelfs dat er ook een afstandbediening bij zit.
Ik zou deze echter alleen kopen als je deze aansluitingen ook echt nodig hebt. Anders is de gewone Live 5.1 meer dan genoeg.
Ik zou deze echter alleen kopen als je deze aansluitingen ook echt nodig hebt. Anders is de gewone Live 5.1 meer dan genoeg.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
en gebruik die search nou eens, ik heb nog een uur geleden het zelfde verhaaltje al gelezen...
Verwijderd
Žcer·vix (de ~ (m.)) [ med.]Op donderdag 10 mei 2001 14:41 schreef MREn het volgende:
Bijzonder belachelijke nick heb je trouwens, enig idee wat het is?
1 hals van een orgaan
Verwijderd
staat dat er zo, of staat ook nog specifiek aangegeven welk orgaan? Bij mijn beste weten betreft het hier de vagina.Op donderdag 10 mei 2001 14:51 schreef KIP het volgende:
[..]
Žcer·vix (de ~ (m.)) [ med.]
1 hals van een orgaan
![]()
Verwijderd
Klopt idd, maar voor de zekerheid heb ik het nog even opgezocht bij www.vandale.nl, en dan krijg je dit...Op donderdag 10 mei 2001 14:57 schreef MREn het volgende:
[..]
staat dat er zo, of staat ook nog specifiek aangegeven welk orgaan? Bij mijn beste weten betreft het hier de vagina.
Verwijderd
O ja, vaginamond, dat andere topic waar ik al eerder aan refereerde staat maar een paar topics onder deze, dus volgende keer toch maar de search gebruiken, of eens een keertje rond kijken.
[topic=60405]
[topic=60405]
_Cervic: je vraag is al zo vaak gesteld dat het beter is eerst even de search te gebruiken. Veel users irriteren zich namelijk aan dingen die al 10.000x voorbijgekomen zijn, en dat kun zelf waarschijnlijk wel begrijpen. Veel plezier verder !
Pagina: 1