[BC3] Bereik van de "Cordless MouseMan Optical"

Pagina: 1
Acties:

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
Ik gebruik nu een "Marmitek GigaVideo 50" (2.4GHz video en audio signaal zender) om mijn beeld van mijn computer op mijn TV te bekijken. De TV staat in de zelfde ruimte als mijn computer (ca. 5m afstand).

Nu wil ik mijn computer met mijn muis vanaf beneden kunnen bedienen. Ik dacht hiervoor de "Cordless MouseMan Optical" te kopen.

Ik kan nergens info vinden over het bereik van deze muis en of dat de "Marmitek GigaVideo 50" het signaal van de muis kan verstoren.

Is het mogelijk om met die muis op een afstand van ca. 5m te werken of is die afstand te groot?

Kunnen de signalen van een draadlozemuis en de "Marmitek GigaVideo 50" elkaars signaal verstoren?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Kijk eens op deze site.
Het bereik blijkt (afh van de battery power) 5 tot 6 meter ver te zijn.

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb eens even gekeken, en ik kan m''n pc bedienen vanaf de wc met m''n cordless optical van Logitech. Ook verder lukt het nog, en dat is dan 7 en meer meters :). En ik denk niet dat het met je Marmitek stoort, want Logitech kan verschillende kanalen gebruiken en doet dat ook vast wel :)

edit:
Je kunt de ontvanger ook een metertje vanaf je pc zetten, eventueel ook nog met een verlengkabeltje, dus die oplossing is er wel

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
K, dat moet ik mij maar zo''n aparaatje aan gaan schaffen.