Toon posts:

[BC3] 30GB Maxtor => partities => UT sneller?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een P2 350, 320 MB SDRAM, Matrox G450 32 MB en speel regelmatig Unreal Tournament.
Maar als ik m''n HD heb gewist, en alles er opnieuw op heb gepleurd, loopt na 1 maand UT weer vrij brak. Lag als tering.
Als ik bij de volgende clean sweep nou m''n HD in 2 of 3 partities verdeel (Windows, UT, rest) zou ik dan langer dan 1 maand kunnen UT-en?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nou ik denk dat je ergens last van hebt, maar zeker geen LAG.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Boeieuh hoe je ''m verder indeelt.. als je maar genoeg HD space voor Windows reserveerd (2Gb ofzo;)) en bv. 1GB partitie voor UT ;)

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
als ik het goed begrijp is die 30 Gb
1 partitie !!!! >:)

verdeel dat ding in zeker 3 of 4 partities
waarvan 1 deel alleen als swapfile voor windhoos :r (350mb is voldoende)
en geregeld je hd defragmenteren, zou moeten
werken :z :z

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Ik denk dat regelmatig defragmenteren een veel betere optie is dan opnieuw windoze installen. Wel kun je volgende keer partities aanmaken, gewoon omdat het overzichtelijker word dan. En sneller te defraggen.

B.T.W> Lag? Is dat niet meer gevolge v/e kut-verbinding? :?

Verwijderd

Topicstarter
defraggen, ja kan ik best eens doen ja.
lag komt doordat ik 2 dedicated servers draai. maar begint pas na een maand op te treden. :?
vanacht is m''n HD ff bezig... :z

Verwijderd

ehm ik denk dat het probleem is dat jij in een maand je hele systeem vol installeerd met allemaal onzin progjes die op je background draaien en dat daardoor windhoos langzamer loopt en dus ook UT
Pagina: 1