Toon posts:

[BC3] Welke geheugen beter Kingston, Viking of Infineon?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 128 pc 133 in mijn pc. Ik wil 256 in hebben. Nu heb ik de optie of nog een blokje van 128 kopen of een blokje van 256. Ik ga mijn pc overklokken. Ik ben overigens niet echt te vreden over de geheugen module die hierin zit. Dus ik overweeg om in totaal 256 mb te kopen en deze in andere pc te stoppen.

Maar wat kan ik het beste doen?
2 maal 128 of 1 maal 256 geheugen module.
En dan van welke merk?
Ik heb de optie uit de merken van hierboven.
Welke zou jij mij adviseren?

Alvast bedankt allemaal :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou een reepje van 256MB kopen, van Kingston of Viking, Infineon is ook net verkeerd, maar over het algemeen zijn de andere twee net een tikkie beter. Overigens zou Kingston mijn numer one choice zijn...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik zou ook gewoon 1 reepje van Kingston kopen.

Helemaal als je gaat overklokken ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kingston moet je heel erg mee opletten!
Ik heb een latje van 256 PC133.
Modelnaam is: ValueRam ...
Dit moet je niet proberen op CAS2 te zetten anders gewoon niks meer bij reboot! :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 19:21
Ik zou 2 reepjes van 128 nemen.Dit is sneller want dan kan er met 2 bankjes tegelijk gewerkt worden.Het merk moet jezelf weten, het is allemaal merkgeheugen dus werkt het zal allemaal wel werken.....

Mzzl

Verwijderd

Ik wil je niet al teveel aan andere merken helpen, maar Micron geheugentjes schijnen het ook heel goed te doen.

Anders zijn Infineon geheugens wel goed.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb 1 reepje Kingston en het bevalt prima... Hoe de andere merken zijn, weet ik niet, maar geheugen kost niks meer, dus Kingston is betaalbaar...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Op donderdag 10 mei 2001 19:23 schreef WildOne het volgende:
Ik zou 2 reepjes van 128 nemen.Dit is sneller want dan kan er met 2 bankjes tegelijk gewerkt worden....

Mzzl
Da''s dus niet zo; één of meerdere modules maakt qua snelheid 0,0% uit. Gewoon een zo groot mogelijke module kopen; kun je er later meer bijprikken.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 07:07
Heb een paar weken geleden 2x256MB Corsair Cas2 gekocht en bevalt me erg goed en niet te duur...
Pagina: 1