Toon posts:

[BC3] USB probleem Canon Scanner + ASUS moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik hen gisteren een Canon USB (canonscan N656U,wordt gevoed via USB)gekocht en aangesloten op mijn pc (ASUS A7V133 moederbord). Windows 98 herkende de scanner en nadat ik de drivers en software had geïnstalleerd en probeerde te scannen geeft de software aan dat er geen scanner is gevonden. Na wat zoeken ontdekte ik dat wanneer ik mijn USB (labtec)boxen er afhaalde de scanner opeens werkte.
Weet iemand hier een oplossing voor, om zowel de USB boxen als de USB scanner te gelijktijdig te laten functioneren.

Alvast bedankt,
Hans

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waarschijnlijk zuipen deze apparaatjes wat teveel stroom, misschien een zwaardere voeding in het systeem. of een aparte voeding voor een van deze apparaten.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Idd gegarandeerd stroom tekort. Ik heb die scanner ook en een Asus mobo. Je hebt moet gewoon niet scannen met de boxen aan. Of je moet een USB-hub met voeding kopen. Dat is de enige andere oplossing. Ik wacht nog even tot ik ergens een goedkope tegen kom die ook USB1.1 ondersteund. De meeste hubs doen alleen aan 1.0 en dat vinden sommige spelletjes niet fijn (nee vraag me niet welke:9)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen