Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
dunnet heeft voor 148,- een cameratje dat 640x480 aankan. Geen geweldig ding maar maakt leuke fotos, alleen das weer geen aardige webcam.........
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
edit/typo
neeheeeOp donderdag 10 mei 2001 10:09 schreef johnnyv het volgende:
Ik zou eerder voor iets meer geld voor een webcam go van creative gaan...}:O
Niet de webcam go (+) en niet de Trust Spycam. Allebei waardeloze troep. Ik spreek uit ervaring. Van de trust heb ik foto''s gezien en bekenden van me gehoord. Dat is zn geld echt niet waard hoor.
De webcam go (+) heb ik zelf een week gehad en toen ging dat ding terug naar de winkel, ik heb er niet 1 goede foto mee kunnen maken, gewoon alles was fout aan dat ding...
TiP: spaar gewoon nog wat door en koop iets beters, en die camera''s met webcam(video)digicam in 1 zijn meestal niet zoveel soeps. Kun je nog beter een low budget Digicam kopen en een losse webcam erbij.
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Verwijderd
ik heb spijt van de aankoop, denk nu aan een HP 1,3 megapixel kost iets meer (400 piek als je goed zoekt)
Net als Dabuzz al zegt: Hij heeft wschl precies hetzelfde binnenwerk als die Trust.Op donderdag 10 mei 2001 11:40 schreef DEM0N het volgende:
Maar 2 in 1 is wel lekker handig en dat ding van teledirekt.nl is nog superklein ook. Weet iemand trouwens het merk van dat ding:?
Het aantal pixels is een _beetje_ laag, maar verder ziet het er wel leuk uit, op CeBit dit jaar waren er meer van dit soort cameraatjes. Tot een resolutie van 2,5Mpixels zelfs, kijk dan heb je pas een apparaat, beetje jammer dat ze dan wel >?4000,= zijn
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Kijk voor meer informatie op:
http://www.agfa.com/digital_cameras/ephoto_CL20.html