[BC3] Webcam,videocamera,fotocam. f189,--

Pagina: 1
Acties:

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Wie weet of dit een beetje een redelijk dingetje is? Een collega wil hem namelijk misschien gaan anschaffen maar ik vindt em wel errug goedkoop,.. Zie hier de folder:

Digitaal fototoestel, webcam en videocamera in één

Nieuwste technologie maakt apparaat compacter dan ooit
De PenCam is een digitaal fototoestel, webcam en videocamera in één. Het apparaatje weegt ongeveer 70 gram en is nauwelijks groter dan een balpen. U kunt de PenCam gewoon in uw zak steken en overal mee naartoe nemen om te fotograferen wat u wilt. Het interne geheugen van de camera slaat 80 fotos op in 176x144 resolutie of 20 fotos in 352x288 resolutie. Het kleine LCD-scherm informeert u over beeldkwaliteit, instelling zelfontspanner en hoeveel fotos u nog over hebt. Maakt u liever video-opnamen? Dan schakelt u eenvoudig over op de videomodus en kunt u iedere situatie filmen.

Opgeslagen fotos of videobeelden kunnen op elk willekeurig moment naar uw PC worden getransporteerd, of de camera nu vol is of niet. U hoeft de camera en computer alleen met het bijgeleverde USB-snoer aan elkaar te verbinden. Als u deze verbinding hebt gemaakt, kunt u de PenCam tevens gebruiken als webcam. Met de PenCam manager kunt u kiezen of u beelden wilt downloaden of de camera als webcam wilt gebruiken.

Met de bijgeleverde software kunt u:

Foto''s en videobeelden bewerken
Videomail versturen
Foto''s organiseren
Panorama''s creëren
Video-overleg houden

En hij is dus f 189,--
Ik heb er verder geen verstand van dus vandaar deze post.

www.teledirekt.nl

Alvast bedankt voor de reacties!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is dat niet die Trust Spycam?

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

w00t!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.teledirekt.nl/opniew2/hardware/302612.gif

lijkt wel een soort van hypospray met camera d''r in ofzo :)

(als je ''t plaatje nie kan zien hier, dan is deze topic waarschijnlijk ook niet meer actueel :))

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• jaspov
  • Laatst online: 18-08 12:09
ligt eraan wat je wilt. die resolutie is leuk als webcam maar niet voor fotos.

dunnet heeft voor 148,- een cameratje dat 640x480 aankan. Geen geweldig ding maar maakt leuke fotos, alleen das weer geen aardige webcam.........

• Timmey
  • Niet online
Volgens mij wel :)

Van de trust site:
Afbeeldingslocatie: http://www.trust.nl/_images/products/300/12088.jpg

Van teledirekt:
Afbeeldingslocatie: http://www.teledirekt.nl/opniew2/hardware/302612.gif

En bijbehorend topic:
[topic=116137]

*D

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou eerder voor iets meer geld voor een webcam go van creative gaan...}:O

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, ik zal is even vragen wat hij belangrijker vindt,.. webcam of foto''s maken want daar komt het toch wel op neer bij deze keuze....

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Bij de kijksjop kost ie NLG 149,=

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Ja?? Ohw,.. dat ga ik is ff tsjekke :)

edit/typo

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

Op donderdag 10 mei 2001 10:09 schreef johnnyv het volgende:
Ik zou eerder voor iets meer geld voor een webcam go van creative gaan...}:O
neeheee
Niet de webcam go (+) en niet de Trust Spycam. Allebei waardeloze troep. Ik spreek uit ervaring. Van de trust heb ik foto''s gezien en bekenden van me gehoord. Dat is zn geld echt niet waard hoor.
De webcam go (+) heb ik zelf een week gehad en toen ging dat ding terug naar de winkel, ik heb er niet 1 goede foto mee kunnen maken, gewoon alles was fout aan dat ding...

TiP: spaar gewoon nog wat door en koop iets beters, en die camera''s met webcam(video)digicam in 1 zijn meestal niet zoveel soeps. Kun je nog beter een low budget Digicam kopen en een losse webcam erbij. :Y)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Maar 2 in 1 is wel lekker handig en dat ding van teledirekt.nl is nog superklein ook. Weet iemand trouwens het merk van dat ding:?

Verwijderd

Dit ding verkopen ze bij de Gamma, voor f 149 alleen dan een ander merk en behuizing...meer fotocamera uiterlijk, binnenwerk en componenten zijn precies eender als de Trust, de kwaliteit is bagger, als webcammetje wel leuk speeltje maar 640 480 is echt minimaal voor een beetje leuk plaatjes werk....je wilt toch leuk overkomen niet???
ik heb spijt van de aankoop, denk nu aan een HP 1,3 megapixel kost iets meer (400 piek als je goed zoekt)

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 11:40 schreef DEM0N het volgende:
Maar 2 in 1 is wel lekker handig en dat ding van teledirekt.nl is nog superklein ook. Weet iemand trouwens het merk van dat ding:?
Net als Dabuzz al zegt: Hij heeft wschl precies hetzelfde binnenwerk als die Trust.

Het aantal pixels is een _beetje_ laag, maar verder ziet het er wel leuk uit, op CeBit dit jaar waren er meer van dit soort cameraatjes. Tot een resolutie van 2,5Mpixels zelfs, kijk dan heb je pas een apparaat, beetje jammer dat ze dan wel >?4000,= zijn :o

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Het lijkt me een waardeloos ding. Koop gewoon een webcam of een digitale camera.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Hmzzz ik zal er over nadenken. Eigenlijk zijn al die webcam achtige dingetjes wel duur als je een beetje goeie wil hebben :(

Verwijderd

Bij de Kijksjop heet ie Lenco

• BC3 Victim
Als je echt een goede camera wil die niet al te duur is raad ik de Agfa E photo CL20 aan. Ik heb hem zelfs sinds 2 weken en hij bevalt me prima. Hij kost zo''n fl499,-

Kijk voor meer informatie op:
http://www.agfa.com/digital_cameras/ephoto_CL20.html

Pagina: 1