We zitten met 2 notebooks met ieder een draadloze muis van logitech. Het probleem is dat deze elkaar storen. Of de ene heeft er last van of de andere. Hoe kan ik dit oplossen
Hiet hetzelfde probleem met 2 X Logitech Cordless, storen elkaar ook

Heb inmiddels weer een gewone muis (Logitech Optical) gekocht om het te verhelpen ..
Heb inmiddels weer een gewone muis (Logitech Optical) gekocht om het te verhelpen ..
Ja gewoon een signaalstoring.. Net als je mobiel. Gwoon uit elkaar houden...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Volgens mij heeft de ontvanger van zo''n draadloze muis twee kanalen. Je moet dus allebei op een ander kanaal gaan zitten. Dan stoor je elkaar niet.
G8-)
G8-)
well, dr staan hier 3 draadloze muizen en 1 draadloos toetsenbord maar dat A/B schakelaartje zit op geen enkele van de ontvangers. Nog andere oplossingen?
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Als het goed is zit onderop een LogiTech draadloze muis een klein groen knopje. Als je dit indrukt verandert het kanaal, op muis en ontvanger blinkt dan het lampje het aantal keren van het kanaal-nummer (1-4).
Doe dit met de andere muizen uit de buurt, anders gaan ze mee.
Ik heb daadwerkelijk 4 Cordless MouseMan Pro''s op mijn zolder in gebruik, probleemloos.
Doe dit met de andere muizen uit de buurt, anders gaan ze mee.
Ik heb daadwerkelijk 4 Cordless MouseMan Pro''s op mijn zolder in gebruik, probleemloos.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Pagina: 1