[BC3] Probleem met geluid tijdens spelen van Giants.

Pagina: 1
Acties:

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:56
Elke keer als ik Giants wil spelen in win98 dan gaat het geluid asynchroon lopen met het beeld of beter gezegd het begint te haperen. En dan loopt als erg belabberd want het beeld begint ook te haperen. Ik heb al geprobeerd om de nieuwste drivers voor m''n geluidskaart te installere, maar dat hielp niet want de update was niet echt een vooruitgang. Iemand een idee!?!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Tja, dan heb je dus de "rip" en die mist de ambient sound addon waardoor het spel binnen 1 minuut gaat stotteren.

Ik heb de losse ambient sound addon niet meer voor je, maar je weet nu wel waar het aan ligt ;)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:56
Nou, ik moet zeggen dat je wel gelijk hebt, maar laten we het daar maar niet over hebben. Ga hem waarschijnlijk toch kopen want ik vind het een te gek spel. Hij deed het eerst alleen wel en in win2k en XP doet ie het ook, alleen vind ik daar de framerate net niet speelbaar.