Toon posts:

[BC3] ASUS CUSL2-C 815E pakt m''n VGA kaart niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag dus het bovenstaand mobotje binnen gekregen met een 866 MHz PIII 128 MB DRAM, een 16 MB AGP SiS305 kaartje en een simpel geluidskaartje. (Wordt toch maar een servertje)

Nu heb ik alleen het probleem dat als ik de bovenstaande VGA kaart erin heb zitten dat ik geen beeld krijg. M''n Geforce 2MX doet het er echter wel op. Ik niet zo blij natuurlijk en het kaartje in m''n andere systeem geprobeerd en wat denk je ja hoor hij doet het.

Ok het ligt dus niet aan de kaart die is in ord. Ik dus in de bios kijken AGP 2x inschakelen i.p.v 4x en nog een beetje met andere opties zitten spelen, maar ik krijg met geen mogelijkheid beeld. Ligt het nu aan instelling of is het de mobo? Je leest wel eens vaker dat sommige combinaties elkaar niet zo liggen. Heeft iemand enig idee wat eraan te doen valt? (het liefst zonder een andere kaart te hoeven kopen)

Verwijderd

Topicstarter
er zijn scijnbaar niet zo veel wakkere tweakers op dit moment :). DAN maar wachten tot morgen ochtend.

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:56
Ik neem aan dat je wel ingesteld hebt dat de je mobo onboard VGA UIT heeft staan, ander krijg je natuurlijk een conflict.!!

DAn zie hij 2 grafiche kaarten. Hoe je dat huit moet zetten :? Zal vast wel ergens een jumper op je moederbord zitten, waar weet ik niet.

http://www.asus.com.tw misschien??? :)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

agp 1x al gebrobeerd, 1x, 2x of 4z maakt echt geen reet uit

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik jullie eens een geheumpje vertellen.....

D''r zit geen onboard VGA op :) en waarom doet ie het wel met een Geforce 2MX en niet met die andere kaart, want daar is echt niets mis mee.

AGP kan je niet selecteren in de bios. Alleen 2x en 4x.

Ik begin een hekel te krijgen aan die Intel zooi.