Woensdag of Dondrdag 2 weken terug kreeg ik de Cooler die ik besteld had, de Spire 5E31B3 met koperen onderplaatje in mijn bezit nadat ik deze op zaterdag besteld had via de online pagina van RG Computers. Eenmzzl in mijn computer gemonteerd ff de comp ingeschakeld, en ja hij draaide. Daarna klep erop en kast rechtop en weer aangezet, windows wilde niet eens booten en de vreemde schermen vlogen me om de oren, ik d8 wat is dit en hup de computer uit.
Nadat ik de zijkant van mijn kast er afgehaald had bleek de Fan wel te draaien als de case lag maar niet als hij rechtop stond, waarschijnlijk een of meer van de magneetjes aan bagger. NU komt HET probleem
Op de site stond dat ik dat ding binnen 3 dagen terug moest sturen wanneer deze Kapoet was. Ik wilde toch even bellen maar kreeg in gesprek, naja zuig
Snel alles weer in de doos geschopt briefje met klacht getikt en weer terug gestuurd, dat is nu 1,5 weken terug ik heb nix meer van ze vernomen en hun foon is nog immer in gesprek???
Wat moet ik nu doen, want ook op Meel reageren ze niet...
Nadat ik de zijkant van mijn kast er afgehaald had bleek de Fan wel te draaien als de case lag maar niet als hij rechtop stond, waarschijnlijk een of meer van de magneetjes aan bagger. NU komt HET probleem
Op de site stond dat ik dat ding binnen 3 dagen terug moest sturen wanneer deze Kapoet was. Ik wilde toch even bellen maar kreeg in gesprek, naja zuig
Snel alles weer in de doos geschopt briefje met klacht getikt en weer terug gestuurd, dat is nu 1,5 weken terug ik heb nix meer van ze vernomen en hun foon is nog immer in gesprek???
Wat moet ik nu doen, want ook op Meel reageren ze niet...
Breek je nek voorzichtig