huh, heb ik dat gedaan?
Ik gebruik een HP Vectra systeem als "server" die nu al een halfjaar 24/7 draait.
Support bij HP is goed, voor het systeem zijn alle benodigde drivers makkelijk te vinden en te downloaden.
Lekker stil. En gewoon echt goed..
Knoop me niet op als je het niet zo vind, maar ik vind het hele lekkere systeempjes.
]-[enk..
Support bij HP is goed, voor het systeem zijn alle benodigde drivers makkelijk te vinden en te downloaden.
Lekker stil. En gewoon echt goed..
Knoop me niet op als je het niet zo vind, maar ik vind het hele lekkere systeempjes.
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Raad is waar ik nu meer werk. Juist. HP Vectra. Hij is snel en HEEEEEEL stil... Wel een lekkere PC. LVT
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mijn favoriete A-Merk PC''s zijn HP Vectra''s. De architectuur vind ik werkelijk geweldig. Echter 1 nadeeltje. De VL6 (en ook de VL5) heeft een geintegreerde AGP GPU. Oftewel, je kunt er geen strakke videokaart meer inprikken.
Voor professioneel gebruik echter zijn dit wereldmachines. En FYI bij mij op de zaak gebruiken we bijna alleen maar HP Vectra''s en dan heb ik het over een stuk of 20.000. 
De HP NetServers zijn ook KA!:) Ook daar hebben we er rond de 1000 van in gebruik.
(Ow en nee, ik werk niet voor een eenmanszaakje
)
De HP NetServers zijn ook KA!:) Ook daar hebben we er rond de 1000 van in gebruik.
edit:
En natuurlijk zijn deze jongens niet zo stil als de HP Vectra''s
En natuurlijk zijn deze jongens niet zo stil als de HP Vectra''s
(Ow en nee, ik werk niet voor een eenmanszaakje
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Laat me raden.... Libertel?????Op donderdag 10 mei 2001 08:14 schreef FoolZero het volgende:
En FYI bij mij op de zaak gebruiken we bijna alleen maar HP Vectra''s en dan heb ik het over een stuk of 20.000.
(Ow en nee, ik werk niet voor een eenmanszaakje)
5564
ik heb hier ook een vectra staan
(op me werk)
Ze zijn idd ERG stil, ze zijn ook passief gekoeld, geloof dat er 1 fan inzit, die ook nog is stil is.
Ze zijn idd ERG stil, ze zijn ook passief gekoeld, geloof dat er 1 fan inzit, die ook nog is stil is.
Heeft er wel een beetje mee te maken... Laten we maar zeggen dat ik still workING ben!Op donderdag 10 mei 2001 08:19 schreef pierce het volgende:
[..]
Laat me raden.... Libertel?????
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Thx, voor de reacties...
HP Vectra / NetServer is dus =
HP Vectra / NetServer is dus =
huh, heb ik dat gedaan?
Pagina: 1