Toon posts:

[BC3] USB crash?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ADSL modem en een muis op mijn USB poorten, maar als ik even zit te internetten, sluit de computer alle USB poorten. Mijn muis en mijn modem doet het dan niet meer.
Wie kan mij helpen

Win 98 SE
Asus A7v

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,

kijk eens naar het energie beheer van de USB poorten, het kan zijn dat er een apparaatje slurpt (stroom) en misschien dat daar ergens wat fout zit, heeft de ASDL een aparte voeding of niet,
hoeveel Watt is de voeding van je bakkie

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Euhm , ik heb geen goede ervaring met de USB op Asus mobo''s . Mijn Asus had de gewoonte om zo soms eens als er 2 dingen op USB gebruikt werden even de stroom te laten wegvallen . Ik zou zeggen , hang die muis op USB en haal een Ethernet modem

Verwijderd

Topicstarter
Mijn modem heeft geen aparte modem, kun je het energie beheer ergens regelen?
Het maak ook niet uit of ik mijn muis op de ps/2 poort aan sluit. USB wordt nog steeds afgesloten.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Euhm , ik heb geen goede ervaring met de USB op Asus mobo''s.
Ik heb een P3B-F met 4 USB devices (muis, webcam, stuur en scanner) eraan, maar ik heb absoluut geen problemen met mijn USB hoor.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Stroombeheer is idd niet fantastisch op Asus mobos. Elke x als ik mijn webcam aanzet begintie over stroom te mekkeren. Die ADSL modem vreet gewoon teveel. denk je slim te zijn door alles USB te nemen, werkt het gewoon niet. Ik heb een keyboard, webcam, stuur, modem, DAP en scanner op USB. Allemaal tegelijk aansluiten gaat gewoon niet, vreet teveel.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Mijn modem heeft geen aparte modem
:?:?

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Als het echt een stroom probleem is kan je denken aan een extra USB-Hub met eigen voeding. Dan doet de hub de stroom leveren en niet het mobo.

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ergens gelezen dat je in de Bios het volgende moet enabelen: enhanced chipset performance

Maar dit kan ik niet vinden in mijn BIOS. Weet iemand hier iets meer van???
Ook heb gelezen dat je BIOS op normal moet zetten, hoe zet je BIOS op normal?

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die me kan helpen, wil graag internetten via mijn USB modem. Heb namenlijk ADSL, maar doet het maar voor een paar seconden, USB wordt dan uitgeschakelt.
;(
Pagina: 1