De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
optisch draadloos geen ervaring mee
gedraad balletje goed maar ja minder fijn
balletje draadloos kan je heel goed mee gamen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
want??Op woensdag 09 mei 2001 22:19 schreef appetoe het volgende:
THX
je hebt hier iets aan??
een gamer kan nl. tijdens zijn games nog al eens verwoed met de muis omgaan... tís zonde als je er dan meer dan een tientje voor betaald heb. (anders gezegd: een gamer gebruikt zijn muis intensiefer waardoor het beestje sneller slijt)
Stel je voor dat je cordless neemt en midden in een spel er achter komt dat je batterijen op raken. (Muisje gaat eerst slechter presteren daarna valt ie uit)
Perfect voor gamen (lekker veel knoppen vooral voor FPS)
Imperfectionist.
Verwijderd
+veel knoppe
+werkt altijd (bal hapert weleens..maar dat ligt meestal (
+goede scroll..
+Soepel draad(dus geen last van)
+goede vorm (vooral voor mensen met grote handen)
Ik heb er natuulijk ook een (d0H) en hij is vet flex...
met draad zonder optical, zonder draad is kut iig. optical gaat snel kaput.
Deze boomslang heeft een erge hoge dpi dus erg precies
Verwijderd
ik heb ''m wel en ben er erg blij mee.....>:) (heb er wel 89,- voor betaald)Op woensdag 09 mei 2001 22:22 schreef dwe het volgende:
Logitech Wingman Gaming Mouse - retail fl 52,69 bij perfect systems. Ik heb hem niet wel overwogen. Misschien is het wat
Right. Weet je hoe weinig..Op woensdag 09 mei 2001 22:35 schreef GaMbiNo het volgende:
Geen draadloos.....je heb namelijk ff vertraging dan...nie prettig
Maargoed; ik zou een Logitech WingMan Gaming Mouse nemen.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
maar hoe zit het met de nieuwste optical muizen..bij die ouwe had je namelijk nog weleens dat als je snel bewoog je muis ging flippen in quake..
trouwens weet iemand hoe oud de techniek van die optische muis is? ik had namelijk op mijn 8086 al een optische muis met special muismatje (komt uit 1985 ofsow)
Fijn muisje iddOp woensdag 09 mei 2001 22:40 schreef Tampie2000 het volgende:
UTFS
Maargoed; ik zou een Logitech WingMan Gaming Mouse nemen.
Ik zou gewoon een muis van een tientje kopen.
optical gaat snel kaput.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Ik heb ''m.. hijs wel ok, maar de Boomslang schijnt beter te zijn (maar ook 3x/4x zo duur;()...Op woensdag 09 mei 2001 22:22 schreef dwe het volgende:
Logitech Wingman Gaming Mouse - retail fl 52,69 bij perfect systems. Ik heb hem niet wel overwogen. Misschien is het wat
het is wel gewoon een feit dat optisch en/of draadloos minder acuraat is
Teveel..Op woensdag 09 mei 2001 22:37 schreef InterCC het volgende:
[..]
Right. Weet je hoe weinig..
Als je een beetje kunt CS en oid dan merk je dat zeker wel..
Verwijderd
Persoonlijk vind ik een Logitech Mousemanwheel USB echt het fijnst wat er is
Ik heb de Logitech Gaming mouse gevoeld maar die muis vond IK zwaar klote. Veels te hoog.
De boomslang was al helemaal niks, echt een kloteding, vond IK.
Dus het hangt echt van jezelf af wat je lekker vindt.
Ook zou ik geen optical nemen, want bij snelle bewegingen flipt die muis dan (snelle bewegingen nodig voor gamen)
En draadloos heeft een lage refresh rate (50dpi), tegen 120 van usb.
Verwijderd
van ongveer 60 piek dacht ik
kep em nu meer dan een jaar of 2
werkt super
koop gewoon microsoft intelli optical
de beste maar dat wis je al
Verwijderd
dat bedoel ik nou; dat vind ik erg irritant....maar nu effe heel snel bewegen en ik ben in CS 180° gedraaid
als er ineens een vijand langs je heen vliegt maak je al snel een zwaai met je muis naar die kant en dan sta je ineens met je rug naar de vijand
en dan koop je er zo eentje:
Razer Boomslang 2000dpi

Razer website
speciaal voor gamen bedoeld, 4 knoppen, fijne scrollwheel, on-the-fly de gevoeligheid veranderen (heel fijn bij snipen). en last but not least, 2000 dpi waardoor die echt heeeeeeel gevoelig is. als je wil kan je in 1 cm over het hele 1280x1024 19" scherm zoeven, en dan ook nog heel precies, als je tenminste geen beverige handjes hebt
ik wil echt nooooit meer een andere muis. en ik heb de resterende muizen ook allemaal geprobeerd, draadloos, optisch draadloos, optisch met draad, 10tjes muizen, logi gamer muis, maar naar mijn mening is deze nog het best.
owja, prijs is een beetje aso, ~250 voor de 2000dpi en 190,- voor de 1000dpi.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Neeee, jij bent geen gamer, jij bent een naaier!!!!! |:(|:(|:(|:(Op woensdag 09 mei 2001 22:30 schreef liberque het volgende:
gewoon een muisje van een tientje..
een gamer kan nl. tijdens zijn games nog al eens verwoed met de muis omgaan... tís zonde als je er dan meer dan een tientje voor betaald heb. (anders gezegd: een gamer gebruikt zijn muis intensiefer waardoor het beestje sneller slijt)
Stel je voor dat je cordless neemt en midden in een spel er achter komt dat je batterijen op raken. (Muisje gaat eerst slechter presteren daarna valt ie uit)
Echte die hard gamers hebben nooit een draadloze muis, (vertraging) en ze geven eerder veel geld uit aan een nieuwe muis dan aan schoenen, dus je kan meestal wel een optische muis verwachten, ikzelf raad je de: Logitech wheel mouse optical aan.
Wat ook heel erg lekker is, is een drieknops muis, maar die zijn er volgens mij niet optisch, en das weer minder!!!!
Verwijderd
Een Boomslang is echt niet niet fijn hoor
precies dat dacht ik ook de eerste week toen ik em had. maar na een maandje of 1.5 was ik er helemaal aangewend en mij krijg je niet meer van plaats 1 in CSOp woensdag 09 mei 2001 23:17 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Goede muisen waarvan mensen zeggen dat ze ze niet fijn vonden... is vaak omdat ze ''m maar ff geprobeerd hebben
Een Boomslang is echt niet niet fijn hoor(just get used to it and u''ll rock>:))
Dat scollwieltje is ook een knop hoorik vindt muizen met scrollwielen maar irritant voor games.... ik gebruik middelste muisknop om te springen... en das aardig belangrijk in UT.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
precies. klikken op te reloaden, en scrollen om te wisselen van wapen.Op woensdag 09 mei 2001 23:20 schreef Beaves het volgende:
[..]
Dat scollwieltje is ook een knop hoor.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Niet bij een logitech hoor.....Op woensdag 09 mei 2001 22:35 schreef GaMbiNo het volgende:
Geen draadloos.....je heb namelijk ff vertraging dan...nie prettig
Gaat prima met UT!!!
(en al helemaal niet beide).
Gewoon een Mouseman+ b.v.
Maareh de beste muis is degene die je zelf lekker vinden. Kunnen wij je niet zeggen.
Verwijderd
Dit zijn over zijn algemeen vrij dure muisjes, maar als je Echt wil gamen hun geld wel waard, ik zou je iig zeker een 10,- muisje afraden, je maakt wel degelijk over het algemeen meer kills met betere muizen. (je skillz worden nou eenmaal vaak beperkt door je hardware)
Over zijn algemeen ken ik niet echt veel echte gamers met draadloze muizen, en zo''n geval lijkt me door het gewicht en de vaak rare design niet echt geschikt om snel mee te muizen, maar ik heb er geen persoonlijke ervaring mee.
Maar het idd waar dat heet verschild per persoon, alleen jij kunt uiteindelijk beslissen welke muis jij het fijnste vind. Als jij echt goed wil kunnen gamen en niet beperkt wil worden door je muis, test dan veel muizen.
''Voel'' je dat je in het spel wat je doet (let op, het verschilt enorm of je CS of quake speelt, voor quake moet je zowiezo al sneller kunnen muizen, bij CS wil je vaak wat meer accuracy) beperkt word door de muis...niewe kopen, erbij zetten, muizen met elkaar vergelijken..etc etc etc. (pas op: wel dure bezigheid, voor je het weet heb je zoveel uitgegeven aan 3 a 4 muizen, dat je er eigenlijk beter een nieuwe vid-kaart voor had kan kopen om meer fps'' te krijgen (fps = life, vooral in shooters))
hoop dat je er iets aan hebt.
Verwijderd
nee dank je.. scrollwheel wisselt te langzaam voor mij in q3Op woensdag 09 mei 2001 23:22 schreef twiekert het volgende:
[..]
precies. klikken op te reloaden, en scrollen om te wisselen van wapen.
vijf knoppies en een wieletje.
En nooit meer een balletje cleanen.
Kost een leuke duit maar dan heb je ook wat.
Licht perfect in de hand en van het kabeltje hebbie geen last.
So go for this one....
ALs je veel games speelt en een goeie bewegingsnelheid wilt hebben dan raad ik je de Razor Boomslang aan. Ook ERG goed voor graphish gebruik zoals photoshop en dergelijke vanwege zijn hoge dpi
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
I shoot the shit out of people with Delta Force Landwarrior..
May we meet on the battlefields...
Verwijderd
Ik heb nu de razor boomslang 2000dpi maar toch vind ik dit een steeds minder lekkere muis worden en ik vind de optical muis van mijn ouders toch wel erg relaxt en makkelijk bewegen. Nu viel mijn oog op de Logitech MX™310 Optical Mouse kan iemand mij vertellen wat hij/zei vind van deze muis in games?
zoeken op MX310 (de eerste hit lijkt mij al wel goed)
[ Voor 9% gewijzigd door makje op 19-01-2004 00:14 ]
http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart zoals makje al aangeeft
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()