De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Die sony is zeker wat, niet alleen goed spul, het ziet er ook nog es lekker uit
acer
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dell Inspirion .....
ik heb de laatst besloten deze week dat ik een dell koop.
btw Sony is duur en de batterij duur zijn erg kort
.
ik heb de laatst besloten deze week dat ik een dell koop.
btw Sony is duur en de batterij duur zijn erg kort
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
HP Omnibook
M''n pa heeft een Xe-3, p3 700, 64mb, 10gb, 13,3tft, dvd etc.
Vind ik een erg goed apparaat, deze kostte 4000 gulden trouwens.
Vind ik een erg goed apparaat, deze kostte 4000 gulden trouwens.
preciesOp woensdag 09 mei 2001 20:24 schreef elmo22 het volgende:
een apple titanium notebook.
zeer strak design en accu gaat lekker lang mee.
Verwijderd
Panasonic Toughbooks gaan zeer lang mee. Kunnen tegen vallen van grote hoogte, water, stof, zand en ze hebben een apart design>:)
Fijutsi Siemens, veel voor weinig. Beeldscherm niet altijd ok;(
Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall
Zeer goede keus!!!!Op woensdag 09 mei 2001 20:24 schreef elmo22 het volgende:
een apple titanium notebook.
zeer strak design en accu gaat lekker lang mee.
hmmm met de fujitsu-siemens lifebooks zijn op de TU/e een hoop problemen
-beeldscherm (vlekken)
-ze zijn erg slap gebouwd
-ze ontkennen bepaalde modellen gemaakt te hebben en daar zijn dus ook geen drivers meer voor te downloaden (en al helemaal niet voor win2000 )
-hmmm d''r is vast nog wel iets :-)
maar een goede laptop kunnen wij toch niet voor je kiezen ? je zult vooral zelf alle specs en prijzen moeten vergelijken .. en kiezen wat je wilt .... wil je een touchpad of een clitje (weet de officiele benaming ff niet meer ... oja toch wel .. accu-point)
etc etc.
-beeldscherm (vlekken)
-ze zijn erg slap gebouwd
-ze ontkennen bepaalde modellen gemaakt te hebben en daar zijn dus ook geen drivers meer voor te downloaden (en al helemaal niet voor win2000 )
-hmmm d''r is vast nog wel iets :-)
maar een goede laptop kunnen wij toch niet voor je kiezen ? je zult vooral zelf alle specs en prijzen moeten vergelijken .. en kiezen wat je wilt .... wil je een touchpad of een clitje (weet de officiele benaming ff niet meer ... oja toch wel .. accu-point)
etc etc.
Compaq Armada
Dell Inspiron
Dell Latitude
Sony Vaio
Toshiba Sattelite Pro
Tussen die modellen zou je kunnen kiezen, zijn wel zo''n beetje de beste laptops (voor PC''s, dus geen MAC''s etc).
Dell Inspiron
Dell Latitude
Sony Vaio
Toshiba Sattelite Pro
Tussen die modellen zou je kunnen kiezen, zijn wel zo''n beetje de beste laptops (voor PC''s, dus geen MAC''s etc).
Virussen? Scan ze hier!
Heb Acer Travelmate en Dell Inspiron. Beide erg goed, ik zou voor de Dell gaan.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Pagina: 1