[BC3] AH verkoopt digitale camera. 2.1 MegaPix.. Genoeg?

Pagina: 1
Acties:

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Albert Heijn verkoopt een coole camera voor ''maar'' 799 gulden.
Hier kun je wat specs vinden.

Is deze camera z''n geld waard? Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar ik heb er totaal geen verstand van.
Is bijv. 2.1 MegaPixel genoeg voor een mooie scherpe afdruk? Of moet ik voor de 3 of hoger gaan.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:25
opzich is 2.1 MP wel voldoende, maar hoe meer, hoe beter :)

enne, hij heeft geen zoom :(

alleen digitale, maar dan gaat de kwali wel heeel erg snel achteruit:(

cutebrit

• mad-max
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2022
Heb zelf de HP 618, 2.1 megapixel gekocht. tikkie duurder dan 800 gulden maar de foto''s die daaruit komen zijn perfect. Dus 2.1 megapixel is prima. Verder is natuurlijk ook de kwaliteit van de lens en aansluiting (USB/Serieel?) van belang. En inderdaad digitale zoom is niet ideaal. Dat is gewoon uitvergroten zoals je met photoshop ook zou doen.

Zoek op internet naar gebruikers reviews ofzo en ga niet teveel af op Echte reviewers want die zeiden ook dat de HP klote was en die is absoluut niet klote.

Succes. (en trouwens, wil je meer dan 2.1 megapixels ga je ook naar een heeeeeel andere prijsklasse !!)

Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom

Verwijderd

Die aanbieding van Ah slaat nergens op, dezelfde camera kon je ergens anders al voor die prijs krijgen.
Nep aanbieding.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
idd, heb zelf net een AGFA CL20 gekocht, meer functioneel dan goed, ik weet zeker dat weinigen hem hier zouden kopen, maar hij is zeer goedkoop en "get''s the job done" wat mij betreft.

Die is 1.2 megapixels, maar het is erg moeilijk om goede camera''s te vinden onder de 1000 piek, ik had die van AH ook gezien, maar die lag zelfs boven mijn budget :)

Agfa CL20 is 377 bij MediaMarkt, maar ik denk niet dat die gaat geven wat jij zoekt.....
kijk gerust naar mijn fotos op http://www.geocities.com/extatix/fotos

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Kolky

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Dan mag jij me vertellen WAAR

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 20:17
De Kodak 3800 die ze bij AH verkopen voor fl 899,- is een goede camera. (zeker waar voor z''n geld)

Bij Dixons kost ie ik meen fl 1299,-

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
2.1 megapix staat garant voor een max. resolutie van 1600x1200, als je dat genoeg vindt moet je hem nemen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kolky, ik heb deze aanbieding ook zitten te bestuderen en ik vroeg me dus ook af of dat die kwaliteit wel goed genoeg was. In het blad "Werken met Digitale Camera''s" werd deze getest en vergeleken met andere camera''s. De conclusie van die test was : Het is een prima camera voor de beginnende fotografen. Hij is lekker compact en kan overal ingezet worden. Het enige wat minder was aan deze camera, was dat er geen zoom functie opzat en dat de kleuren op de foto iets "warmer" waren dan dat ze in het echt waren. Ben je een veeleisende gebruiker dan kon je beter voor de DC4800 kiezen. Maar ja..... daar hangt dan ook een behoorlijk prijskaartje aan.
Er zat bij dat blad ook een CD-Rom met daarop hele leuke utilz voor die plaatjes te bewerken.(Echte aanraders!!) Ook stonden er de foto''s op die met de geteste camera''s zijn gemaakt.
Als je wil dan kan ik een paar foto''s E-Mailen die gemaakt zijn met de DC 3800 en de C-3030 van olympus(3.34 Mpixel). (Moet je wel rekening houden dat het ingepakt ongeveer 1,5 Mbyte zal zijn.) Daarop is namelijk heel goed te zien dat die DC 3800 eigenlijk heel goed presteerd.

Laat maar weten...

CU

CrazyBob

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:46

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik vind digitaal nog abnormaal duur, voor de kwaliteit. Maarja gezien het gemak wint digitaal het dik. Ik zou wel even afwegen waarvoor je hem en vooral hoevaak je hem gaat gebruiken.

/dev/null

• Kolky

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Crazybob, het zou heel leuk zijn om die foto''s eens even te vergeljiken. Stuur ze maar op via icq of email als je wilt.

Alvast bedankt!
Pagina: 1