[BC3] Man zoekt vrouw.

Pagina: 1
Acties:

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Ik ben op zoek naar een lieve vrouw. Hou jij van uitgaan? Heb jij een grote harde schijf en schrik jij niet terug voor minstens 15 gigabyte upload per maand? Misschien ben jij dan wel het ideale koelblok voor mijn hete CPU... Ben je geinteresseerd in mijn RAS --> CAS latency en heb jij ook minstens 256 mb geheugen? Log dan in op mijn UT-server om discreet een potje te raggen. Je mag ook een vriend meenemen (geen bots AUB)

Denk jij dat je aan deze eisen voldoet?

Dan kan je contact met me opnemen via IP 214.19.122.88

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

mooie sig. LOL!

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 09 mei 2001 17:52 schreef Undertaker2 het volgende:
Ik ben op zoek naar een lieve vrouw. Hou jij van uitgaan? Heb jij een grote harde schijf en schrik jij niet terug voor minstens 15 gigabyte upload per maand? Misschien ben jij dan wel het ideale koelblok voor mijn hete CPU... Ben je geinteresseerd in mijn RAS --> CAS latency en heb jij ook minstens 256 mb geheugen? Log dan in op mijn UT-server om discreet een potje te raggen. Je mag ook een vriend meenemen (geen bots AUB)

wel een lame manier om portscanners iemand te laten flamen.... :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

hhhmm, wat moet ik hiervan denken?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:17

admiral866

The King Personality Disorder

Op woensdag 09 mei 2001 17:52 schreef Undertaker2 het volgende:

als je er eentje vind. mail dan even, misschien heeft ze een zusje. :P

Verwijderd

Wacko Jacko! :+

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

<h6>*peng*</h6>

onzin