The Black List van GoT?

Pagina: 1
Acties:

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Topicstarter
Hallo GoT'ers,

Nu hoorde ik laatst van een ander persoon op de tweakers server dat er een zwarte lijst is. Nu vind ik dit op zich niet zo erg.

Maar wat ik wel erg vind is dat jullie mensen staan te beschuldigen van dingen die ze helemaal niet doen. (o.a. "Campen") :(

Ik wil een ding duidelijk maken. Wij van DE Hekje Clan CAMPEN NIET!!! :( Iedereen die niet overtuigt is van het feit kan van mij wel een paar demo's krijgen en zien dat wij NIET CAMPEN. Wij zijn allemaal mensen die jullie site erg vaak bezoeken. We doen zelfs mee aan de DPC blokjes voor Tweakers.

Wij haten geen Tweakers of GoT. Want we zijn zelf tweakers! :)

You Haven't Seen The Last Of The Hekje Clan!

PS. Mocht er een zwarte lijst bestaan zou die dan publiekelijk gemaakt kunnen worden?

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-02 09:45
Uhm ik weet van nix van een Black List?

En ik heb ook een tering hekel aan mensen die je beschuldigen van Campen, terwijl dat absoluut niet zo is!

Verwijderd

Mensen noemen je al snel camper als je beter bent dan zijzelf. Dan zien ze niet waar die rocket vandaan kwam en nemen ze maar aan dat je campt.

De grootste mongolen zijn degenen die bij CTF roepen dat je campt.
Ja hehe snugger dat heet de vlag verdedigen!

Maar je ziet genoeg campers hoor online. Moet je bij de eindstand maar eens onderaan de lijst kijken ;)

Enne natuurlijk wordt zo'n blacklist nie publiekelijk, daar is het een blacklist voor.
En als jij erop zou staan, zou je dan nog mogen posten denk je?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Topicstarter
Ik denk het ook niet Scimitar. Maar ach...

Ik wil gewoon ff duidelijk maken dat wij GoT niet haten ofzo. Wij vinden het juist leuk dat zij ook een server voor Unreal Tournament hebben opgezet en hopen hier in de toekomst nog vele leuke uurtjes te kunnen beleven. :)

Wij zijn zelf ook een beetje aan het zoeken voor een eigen server (dus een Hekje Clan Server). De anderen hebben laatst nog eens een keer geprobeerd om bij mij in te loggen (3 man) en toen draaide het bij mij nog steeds goed. Dus ik denk ook dat we niet eens een zo hoog systeem nodig hebben. (btw Ik speelde zelf ook nog mee, dus geen dedicated server! >:))

De groeten aan alle GoT'ers out there.
Tweak ze! :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD