[BC3] Check this!

Pagina: 1
Acties:

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik wilde wat geheugen voor me pc kopen en ik zat zo met een (Amerikaanse) gast te chatten...hij had nog wel een leuke site voor me, waar hij altijd naar spullen zoekt.

www.pricewatch.com

Dus ik daar kijken, en zag daar een 512 mb module voor 89 dollar! Nu weet ik niet of dat bedrijf naar Nederland verscheept en hoe het met de specificaties van dat geheugen zit, maar dit is dus wel erug lekker

Wat zal ik doen? kijken of ik zo aan m''n geheugen kan komen of maar gewoon hier in Nerland bij een bedrijf kopen??

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Gewoon in Nederland kopen ;)

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Mjah...maar die 512 MBtjes voor 200 piek is erug verleidelijk :D

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Stel dat ze je een kapotte geheugen opsturen. Dan moet je weer ''t weer terugsturen en kost je geld en veel tijd dat je ooit nog een nieuwe krijgt. Dus zou gewoon hier in Nederland kopen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je dan toch besluit om hem te kopen laat dan ff weten of het allemaal goed gelukt is aub

Thx

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Ik zou het alleen doen als je $89 over hebt. Niet als je moet kiezen tussen goedkoop geheugen van the States of duurder geheugen van hier.

Als je geluk hebt is het mooi meegenomen, maar als je pech hebt, en het blijkt crap te zijn dan moet je veel moeite doen om iets voor je geld terug te krijgen!
Pagina: 1