[BC3] stekkers zitten goed maar herkent geen cdrom

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
alle stekkers van de cd-rom speler en brander zitten erin maar in windows herkent ie geen van beide drives ik zie enkel een a en een c drive :(

wie kan me helpen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Master/Slave staat ook goed?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:12
bios instelling op auto gezet?

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Power? Drivers? Ander kabel geprobeerd (ivm breuk of zow)

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Daar heb ik toevallig ook sinds gister last van! In Windows XP heb ik ineens geen CD-ROM meer en in Windows ME wel...het wordt steeds gekker |:(

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Op woensdag 09 mei 2001 15:52 schreef rb338 het volgende:
...het wordt steeds gekker |:(
Maar het blijft Windows ;)

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Herkent je pc de cdrom speler & de brander wel... maar in windows niet of beide???

Als het het eerste geval is moet je ff de VIA 4-in-1 drivers (opnieuw) installeren (als je een VIA chipset hebt) heb ik ook ooit es gehad... BIOS vond beide drives wel alleen niet in Windows

Als het het tweede geval is moet je ff kijken of t idd aan de Master/Slave instellingen ligt zowel in BIOS als naar de jumpers kijken...

Suc6
Pagina: 1