[BC3] www.hardware.nl

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Iemand ervaring met deze online shop?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Da''s Bolderhardware.
Use shopsurvey.....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik had daar iets besteld via website en toen onder rembours laten verzenden. kort daarop kreeg ik me OV dus ik d8 ik reis er wel naartoe. dus ik weer opbellen van ik haal hem op. vervolgens merkte me vader op dat het pas in juli geldig was :(:(. dus ik weer bellen stuur maar op. vervolgens toen op een zaterdag naar de RAI dumpbeurs te gaan om me mobo te kopen terwijl ik daar baalde dat ik nog steeds me proc niet thuis had en de prijs po die rai lager lag. dus ik weer op de RAI bellen, maar niemand nam op :(:(. dus ik maandag bellen naar ze en heeft u me proc opgestuurd, zij: nee, hij staat nog op ophalen. dus ik laat de bestelling maar zitten.
vervolgens ben ik die dag ff naar haarlem geweest nergens hadden ze een proc P3-700MHz alleen bij computer planet. toen maar gekocht later bleek het dat deze proc al gebruikt was en hij was een oude versie (''99) en duswil die gvd proc niet hoger dan 805MHz :(:(.

dus ik heb er verder niet zo''n ermee alleen dus dat het niet weer goed was omgezet.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• BC3 Victim
Wat probeer je nu te vertellen ReseTTim ?
Je maak er toch zelf een zooitje van:z:z:z

• BC3 Victim
thx Killerace, had al gezocht op naam maar kon ''m niet vinden........

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Op woensdag 09 mei 2001 13:37 schreef Biggest-Tweaker het volgende:
:)

Dat een cpu van 99 is, dat zou kunnen..
Alsof een P3 uit 2000 sneller gaat dan 99..
OF is dat net zoals bij amd ?

• BC3 Victim
www.hardware.nl zijn die gasten die Tweakers sponsoren met allerlei heftige hardware.
Is wel 1 van de beste toko''s, kan je gewoon bellen en langsgaan.
Assotiment is ook niet voor de poes :7

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op woensdag 09 mei 2001 13:37 schreef Biggest-Tweaker het volgende:
dat het bij hun dus niet super alles doorgegeven wordt en dat ik er inderdaad een zooitje van maak.

de proc was in dat jaar ''99 de snelste ik kocht die proc in ''00 toen ze dus al de 800MHz hadden.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• BC3 Victim
Heb daar ook het een en ander besteld.

alles netjes afgehandeld.is aan te bevelen.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Pagina: 1