[BC3] Problemen met joysticks, help please!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ok ik probeer in Windows ME op een SB Live! mijn joystick aan de praat te krijgen. Hij dedecteerd hem goed alleen zodra ik ga kalibreren gaat het mis. Ik volg de instucties goed maar als ik hem naderhand ga testen zit het midden teveel naar linksboven.
Dus zodra ik games ga spelen zit er een flinke afwijking in de joystick. Zwaar irritant! Ik heb geprobeerd een andere joystick te installeren waarvan ik weet dat hij het doet, en ja hoor hetzelfde probleem.
Ik weet ook zeker dat de drivers up to date zijn dus dat is het probleem niet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het is een Gravis Blackhawk, plug en play, dus geen drivers voor nodig.
Wat betreft dat het maybe stuk is ofzo, het zou altijd kunnen maar het lijkt me sterk aangezien de computer niet zo oud nog is (nog geen 2 maanden).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

welke joystick gaat dit over? mijn Logitech wingman formula force had zoiets met de pedalen. toen ik windows opnieuw had geinstalleerd ging het over. maar probeer eerst maar eens die drivers opnieuw te installeren. het kan ook zijn dat de calibratie van het interne mechanisme niet helemaal 100% meer is.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

componenten kunnen altijd stuk gaan. alleen is het wat waarschijnlijker als ze ouder zijn of als je ze bloot laat staan aan extreme omstandigheden. je bent toevallig niet naar een lanparty in eeen grote vriescel geweeste he? >:)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!