Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

telkens gedist tekentje in beeld met UT

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb kabel bij muliweb wat wel altijd goed loopt nu heb ik sinds kort Ut en als ik online speel heb ik telkens een disconnected teken erin en schiet me ping van 20 omhoog naar 4000. Nu heb ik dat bij quake2 ook gehad en daar was de oplossing het aantal fps naar 35 terug brengen en me rate op 4500 zetten. maar weet iemand of dat ook de oplossing voor Ut zou zijn en zo ja wat zijn de commandoos die ik daar voor moet invoeren??? of is er een andere manier.
Btw mijn pc is
athlon 600 mhz
192 mb
geforce van asus 10 gig hd en
creative dvd speler
dus wie helpt mij want het is online wel super vet natuurlijk.
help me please
greetz butch

Verwijderd

Dat met die RATE kan je dat nader verklaren
ik weet dat je dat met kingpin ook kan dan, maar hoe zie je dat terug in je ping. enne ik neem aan dat je dat gewoon in de console typt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet ook niet precies wat rate is maar een server kan per persoon vaak maar 8000 max aan geloof ik en teveel fps helpt ook om het in de soep te laten lopen. Maar ik zou graag een lijst hebben met console commandos of een andere goeie oplossing om dit op te lossen want zonder online mogelijkheid is er geen hol aan.
Maar alle suggesties zijn welkom.
greetz butch

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand en oplossing voor dit probleem??????