ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
als die downwaards compatible is
moet gewoon lukken
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
moet je ff checken of die van jouw dat ook kan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hmmm het gehuegen past zich toch gewoon aanOp woensdag 09 mei 2001 10:37 schreef NukeZz het volgende:
Natuurlijk kan dat wel. Sommige oude moederborden voor Pentium 1 ondersteunen zelfs pc100.
moet je ff checken of die van jouw dat ook kan.
vogus mij is de bus 66 mhz dus het geheugn loopt daar ook op
Dan loopt het dus ook op 66.
Belangrijker is de vraag of je MoBo 128 MB DIMMs aankan en of het Single sided of double sided is. Soms heb je daarvoor een BIOS update nodig. De kans bestaat dat hij maar 64 MB ziet.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Dat moet hier ERGENS liggen.
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Als het wel zo is, heb je echt een goed moederbord!
Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu
Ik had vroeger 128MB pc100 double sided in me P1 166, werkte perfect @83MHz.
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Ja dat is ook wel zo, ik bedoel dat als je mobo pc100 kan lopen, at je het dan pc100 moet laten lopen (altijd leuk). Maar moet je ff checken of je mobo dat kan. if so. Mooi meegenomen. If not. No worry.Op woensdag 09 mei 2001 10:38 schreef solstice het volgende:
[..]
hmmm het gehuegen past zich toch gewoon aan
vogus mij is de bus 66 mhz dus het geheugn loopt daar ook op
Verwijderd
Geheugen past zich Niet altijd aan !!!!!!
Ik wilde laatst een reepje van 32 mb 100Mhz in een p1 mobo stoppen, maar die begon mooi te piepen dat het niet goed was !!!!!!!!
In mijn super 7 bordje die wel 100Mhz ondersteund zit het nu zonder problemen.
Dus kan wel degelijk uitmaken of je mobo 100Mhz ondersteund !!!
99.9 % past zich aan en jij hebt de 0.1 %Op woensdag 09 mei 2001 11:44 schreef doehetzelver het volgende:
Hohohohohohoho,
Geheugen past zich Niet altijd aan !!!!!!
Ik wilde laatst een reepje van 32 mb 100Mhz in een p1 mobo stoppen, maar die begon mooi te piepen dat het niet goed was !!!!!!!!
In mijn super 7 bordje die wel 100Mhz ondersteund zit het nu zonder problemen.
Dus kan wel degelijk uitmaken of je mobo 100Mhz ondersteund !!!
[edit] Even een klein foutje verwijderd.
Verwijderd
De oorzaak is niet de 100 MHz ondersteuning maar dat de DIMM te groot is (of single sided, maw 128 MB ss gaat niet en 128 MB Ds wel).Op woensdag 09 mei 2001 13:20 schreef doehetzelver het volgende:
Grrrrrrrrrr, heb dus weer een vaag k*t mobo dat ie dus geen 100Mhz accepteerde mooi kl#te is dat, nou ja, met simmetjes draait dat bordje nu ook goed, tis maar een extra pc`tje.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024