Toon posts:

[BC3] inbelscherm start automatisch bij starten windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik was gisteren bij iemand en die had het erover dat er een "vreemd schermpje" opstartte elke keer als hij windows opstart. ik heb even gekeken en het bleek dus het inbelscherm te zijn. (modem) nu heb ik zitten proberen om te zorgen dat het niet meer opstart... maar het is me niet gelukt :(
weet iemand hoe ik dit weg kan halen en hoe het komt dat dit scherm opeens automatisch opstart als windows (win 98) gestart wordt..:?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dan is er een proggie dat verbinding met internet wil leggen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Ja, of je hebt je icq of mailclient/mp3leecher/enz in je startup staan.

msconfig-> effe kijken wat je allemaal draait bij startup.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Laat em anders ook eens gewoon inbellen en kijk met je firewall welke poort gebruikt wordt en door wie.
Kan best wel eens Spy-ware zijn.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

oh, ook handig om te weten -> spyware schakelt zichzelf steeds opnieuw in. FF ad-aware downloaden helpt meestal wel (weet zogauw geen URL, zit op school...)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 11:37
Het kan ook een virus zijn (en dan met name die zich automatisch verspreiden dmv. e-mail)
Heb dit al vaker meegemaakt...
Pagina: 1