[BC3] Géén saaie grijze PC-kast -- waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Voor mijn nieuwe PC zoek ik een behuizing, die niet zo saai grijs is als bij de meeste kloon-kasten.
Weet iemand een of meer websites waar ik zo''n kast zien en kan bestellen?

In de USA heb je wat dat betreft genoeg aanbieders. Zie bijv. www.a-pro.com
Maar die leveren niet buiten de USA :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

(jarig!)
Tegenwoordig biedt bijna elke computerboer wel een florisante kast aan. Mac lookalikes, stereotoren lookalikes en nog veel meer. Anders moet je voor de grap eens op een computerbeurs kijken.

Eat your heart out! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Neem anders zo''n vette zwarte Antec van www.ned-cool.nl !!

• BC3 Victim
Gewoon casual case kopen, neon''s erbij, dremel erbij.. en een hele vette mod bouwen, evt. ook nog lekker vet painten :P

Das het betere werk. >:)

Grtz Theuno

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

(jarig!)
Op woensdag 09 mei 2001 08:26 schreef Claude het volgende:
In de USA heb je wat dat betreft genoeg aanbieders. Zie bijv. www.a-pro.com
Maar die leveren niet buiten de USA :(
Berg Mohammed, Mohammed en de berg. Ga lekker zelf naar de US of A! :) Heb je meteen een leuke vacantie erbij! ;)

PS vergeet dan natuurlijk niet je voeding op 220V te zetten, want anders mag je meteen weer terug naar de States voor omruilgarantie! :P

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
Computerland verkoopt gekleurde kasten is allerlei soorten en maten

http://www.computer-land.nl

• BC3 Victim
Ik heb net een nieuwe kast.
Pinguin kast bij alternate f179,- ex verzend.

http://www.alternate.nl/Produkte/PC_GEHAEUSE.HTM

Een plaatje van deze kast kan je vinden op:

http://www.alternate.de/prodpic/t/tqxf15.jpg

Die lelijke voetjes hoef je niet te installeren. Alleen als je het mooi vindt. De kast staat op rubber voetjes namenlijk.

• BC3 Victim
en ik maar denken dat het beige was >:)

er is niks mis met een lakje hier en daar, en als je dat niet durft, gewoon een garagebedrijf binnenlopen en een praatje maken...

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik zou gewoon een standaard kast in een mooi kleurtje (laten) spuiten.
Zelf ook gedaan. Is echt heel simpel. En heeft als voordeel dat je echt de kleur kan kiezen die jij mooi vindt.
Suc6 ermee :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1