De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Advies: plaats wat rookmelders. Ik heb er ook 1 op mijn kamer, maar het is een heel veilig gevoel hoor...Op woensdag 09 mei 2001 02:26 schreef appiea het volgende:
Trouwens, gelukkig leef ik nog en mijn familie ook ik ben gewend de pc aan te laten staan, stel je voor dat alles in de fik zou gaan
(was niet lullig bedoeld, maar gewoon serieus advies)
Standaard rookmelder kost iets van 25,-... Wil je een merk (die overigens niet beter zijn volgens de consumentenbond), dan ben je richting de 100,- kwijt...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Choose life
Ik heb hem meteen gekocht toen ik op kamers ging (3 jaar geleden)... Is alleen een beetje irritant als je iets bakt wat zwaar rookt... Als je dan de deur naar je rookmelder open hebt staan, wil hij wel eens afgaan. Dat gebeurt hier 2 wekelijks ongeveer. Ik zie het nu als een soort test voor de rookmelderOp woensdag 09 mei 2001 02:42 schreef E-Rick het volgende:
het enige probleem met rookmelders is dat de meeste mensen ze pas gaan ophangen op het moment dat er al brand is geweest of bijna........ en dan zal je net zien dat het dan niet meer gebeurt...
Trouwens, er zijn speciale (duurdere) rookmelders voor in de keuken
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Wat is het probleem dan?Op woensdag 09 mei 2001 02:42 schreef E-Rick het volgende:
het enige probleem met rookmelders is dat de meeste mensen ze pas gaan ophangen op het moment dat er al brand is geweest of bijna........ en dan zal je net zien dat het dan niet meer gebeurt...
Verwijderd
het gaat erom dat als je pc in de fik vliegt en je slaapt
als je er op een moment niet bent en de zooi vliegt in de fik "is het minder erg"
(het blijft natuurlijk erg maar minder dat jij mee affikt)
greetz Saus