[BC3] ROET in KAST

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
En ja , nadat eerst alles continue vastliep, opgelost te hebben. Diende al vlug het volgende probleem zich aan. Het golvend beeldje (zie ook enkele topics terug) Nadat ook mijn diskette drive het ook begeven had, het beeld slecht bleef na allerlei try-outs. Wat bleek nadat de kast open gemaakt te hebben. Alles was zwart onder de roet dus, draden naar de diskette drive doorgefikt, naar de 2é hd doorgefikt. Maar toch bleef de pc ''draaien''. Hele zooi midden in de nacht +- 1 uur woensdag ochtend! schoon zitten maken met een pompje, draden vernieuwd oude voeding terug en nu draait alles eindelijk PERFECT. Waar komt die roet vandaan? Een 400watt voeding van **** heeft dit op zijn geweten, gelukkig ben ik niks kwijt maar de leverancier kan zeker nog wel iets verwachten, mijn videokaart heeft het nl wel begeven:(
Nu hopelijk de rust hervonden in mijn pc, anders doe ik hem weg voorgoed!:'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Trouwens, gelukkig leef ik nog en mijn familie ook ik ben gewend de pc aan te laten staan, stel je voor dat alles in de fik zou gaan (8>

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 09 mei 2001 02:26 schreef appiea het volgende:
Trouwens, gelukkig leef ik nog en mijn familie ook ik ben gewend de pc aan te laten staan, stel je voor dat alles in de fik zou gaan (8>
Advies: plaats wat rookmelders. Ik heb er ook 1 op mijn kamer, maar het is een heel veilig gevoel hoor...

(was niet lullig bedoeld, maar gewoon serieus advies)

Standaard rookmelder kost iets van 25,-... Wil je een merk (die overigens niet beter zijn volgens de consumentenbond), dan ben je richting de 100,- kwijt...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• BC3 Victim
Idd, dat is geen slecht idee. Die zullen er nu ook zeker komen.

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:56

E-Rick

I love it :7

het enige probleem met rookmelders is dat de meeste mensen ze pas gaan ophangen op het moment dat er al brand is geweest of bijna........ en dan zal je net zien dat het dan niet meer gebeurt...

Choose life

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 09 mei 2001 02:42 schreef E-Rick het volgende:
het enige probleem met rookmelders is dat de meeste mensen ze pas gaan ophangen op het moment dat er al brand is geweest of bijna........ en dan zal je net zien dat het dan niet meer gebeurt...
Ik heb hem meteen gekocht toen ik op kamers ging (3 jaar geleden)... Is alleen een beetje irritant als je iets bakt wat zwaar rookt... Als je dan de deur naar je rookmelder open hebt staan, wil hij wel eens afgaan. Dat gebeurt hier 2 wekelijks ongeveer. Ik zie het nu als een soort test voor de rookmelder :)

Trouwens, er zijn speciale (duurdere) rookmelders voor in de keuken :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 02:42 schreef E-Rick het volgende:
Wat is het probleem dan? :? Als het dan niet meer voorkomt en je hebt een rookmelder hangen, kun je echt rustig gaan slapen :z

• BC3 Victim
ik dacht dat het over roet in de pc ging en niet over een rookmelder in de keuken, de werking, funcionaliteit en de prijs ervan! :Z :Z :Z

Verwijderd

Je hebt trouwens niet zo veel aan een rookmelder als je een weekendje weg bent.. of zie ik dat verkeerd? Kom je terug is je huis weg.. :?

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
"dan maakt het niet uit"

het gaat erom dat als je pc in de fik vliegt en je slaapt

als je er op een moment niet bent en de zooi vliegt in de fik "is het minder erg"

(het blijft natuurlijk erg maar minder dat jij mee affikt)

greetz Saus

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

hmmz, gewoon een rookmelder in je systeemkast bouwen :P dat staat wel 31337 tussen al die vette kewlers ;)
Pagina: 1