[BC3] andere ventilator of voeding

Pagina: 1
Acties:

• bAm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:15
Ik heb zo''n Nokia kast een tijdje geleden gekocht en vind de voeding echt "shit"
maakt namelijk een teringherrie :(

Kan ik hier beter een andere ventilator in zetten of gewoon n andere voeding kopen ?
en waar ?

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Ik denk dat je het geld voor een degelijk fan beter in een goede voeding kan investeren.

AOpen 300W is goed en goedkoop. Enermax is beter en stiller en duurder.

Elke goede PC-winkel heeft ze wel.

• bAm
Op dinsdag 08 mei 2001 23:14 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Ik denk dat je het geld voor een degelijk fan beter in een goede voeding kan investeren.

AOpen 300W is goed en goedkoop. Enermax is beter en stiller en duurder.

Elke goede PC-winkel heeft ze wel.
ThnX

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

let wel op, AOPen maakt ook vrij veel herrie vind ik. ik heb zelf de 300W in m''n HX-08 zitten.

Where is it?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik zou voor 2 tientjes een goede, stille fan zoeken en die in je voeding zetten...

Geen inspiratie

• bAm
allemaal bedankt voor de info !

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hee bAm, deze info heb ik je toch al eens gegeven. Ik heb er destijds een standaard MyCom 300 Watt voeding ingezet (wel hier en daar wat boren in de kast, anders past het niet)

Alleen voedingsfan vervangen helpt niet, lawaai komt van luchtstromingen door het kastje van de voeding namelijk...

• bAm
Op woensdag 09 mei 2001 00:49 schreef MisterDon het volgende:
Hee bAm, deze info heb ik je toch al eens gegeven. Ik heb er destijds een standaard MyCom 300 Watt voeding ingezet (wel hier en daar wat boren in de kast, anders past het niet)

Alleen voedingsfan vervangen helpt niet, lawaai komt van luchtstromingen door het kastje van de voeding namelijk...
Je had gezegd dat je er een andere voeding in had gedaan, das waar (wast alweer vergeten :+ ) en dat de fan veranderen niet hielp.

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:17
Ik heb een extra fan in mijn voeding gezet. Dus, de airfolw door de voeding si nu beter. De voeding die ik er extra heb ingezet is een 6 x6CM fan, weet niet hoe het komt, maar is errug stil.. Pompt ook nog wat lucht bij je proc vandaan :)
Mijn voeding is temperature controlled, dmv een NTC-tje. Deze heb ik wat van de warmtebron afgebogen, dus draait de hoofdvan in de voeding nu niet altijd op toptempo..
Pagina: 1