Toon posts:

Delta Force 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat een baggerspel zeg.

Demo gedownload. Effe geconect naar die slome server van ze.
Joepie...lekker met een pistooltje in de lelijke Vertex-werelden spelen.
Nog mensen die mij op andere gedachten kunnen brengen?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-02 13:02
Nee,
het spel is niet een te spelen in een hoge resolutie op een Athlon 750 met Geforce ddr en 128 mb dimm.

Verwijderd

Delta Force 2 heeft alleen maar hardware matige ondersteunig voor TNT/TNT2 chipsets. Alle andere kaarten worden (nog) niet ondersteund. En om dit spel in software mode te laten lopen en een hoge resolutie 800x600 of 1024x768 heb je echt een snelle bak nodig. En het liefst een intel. Want daar is dit spel voor geoptimalizeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn p3 550 met 256 MB en een Asus TNT2 Ultra ging het _NIET_ vloeiend op 800x600 laat staan op 1024x786

Verwijderd

Ach, bij DF1 vond ik de graphics ook al kut. Maar dit is nou wel een typisch voorbeeld van een spel waarbij gameplay graphics overheerst, vooral in multiplayer.

Het is echt te gek om met z'n drieen een een of andere druglord uit z'n mansion te knallen of met een sniperrifle iemand vanaf 800 meter in z'n bolletje te schieten.

Met zo'n lekkere gameplay was ik aan die graphics zo gewend.
^_^

Verwijderd

..heb nieuwe Armored Fist...zelfde graphics als Delta Force (ook Novalogic)
net een beetje cooler als DF2..tankjes neerknallen en over mensjes heenrijden...
alleen die missies zijn zo .typisch...
altijd een of andere vage terroristen bende uit het middenoosten en dan moet je als op en top amerikaan even alles recht gaan zetten.. :(

:)
Pagina: 1