[BC3] Beeld Vervorming na 400watt?!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,
Laatst hoop probs gehad met de pc, bleef hangen etc.. Updated bios,moederbord win9x latest updates AMD 756 chipset downloads, edit van MSHDC.INI etc...
Geen freezes meer gelukkig, ook nog ff 400watt voeding erbij gepropt en gaan met die banaan. Alleen NU doet mijn beeld opeens vreemd, het golft zoals de zee doet zegmaar, nee het is geen virus, maar wel irritant. Niet dat het onmogelijk is om iets te type, maar na een uur of wat is het vervelend:(
Wie weet waar het aan kan liggen.
Oh ff zeggen wat ik heb.
Belinea17inch monitor, cougar32mb gamer tnt2 (latest drivers detenator), amd900, 192ram, win9x.
Appie_A
PS: voordat de voeding geinstalled was heeft hij dat nooit gedaan. :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
niemand ervaringen mee natuurlijk, alleen ik. :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb hier ook een probleem mee, alleen bij mij is het weg ( niet volledig :( ) nadat mijn comp. is opgestart in win2k ( waarschijnlijk omdat de drivers dan geladen zijn? ).
Even voor alle duidelijkheid ik heb dit probleem ook niet vanaf het moment dat ik mijn comp. kocht, het gebeurde van de ene op de andere dag.
Sluit ik mijn CTX aan op mijn andere pc (p2-350) dan heb ik er geen problemen mee.
Toen sloot ik er vervolgens een 17" Philips op aan toen had ik er ook geen problemen mee.
btw mijn pc:

* Athlon 700 (classic)
* 300 Watt voeding
* 17" CTX
* 640mb ram
* asus v6600 deluxe ( nieuwste reference drivers )
* msi moederbordje

iemand ff helpuh??

• BC3 Victim
Ohja, vergeten te vertellen. Nu op het moment doet het beeld het goed. Geen waves.. maar dat komt dalijk wel weer.. Ah nu dus |:(

• BC3 Victim
Bij mij is het zo dat als ik mijn monitor eenmaal een minuutje of 6 aan heb dan heb ik er echt totaal geen last meer van.

Als ik vervolgens mijn monitor uitzet omdat ik nog wat DCC gets aan heb staan op irc en ook wel eens wat anders wil gaan doen dan naar dat eeuwenlange balkje te kijken wanneer mijn divx film klaar is :) en mijn monitor na een uurtje of 2 weer aan zet dan begint het verhaal weer en zijn de golven na een paar minuten weer weg.

Oh ja en nog wat... in het begin had ik ook last van dat mijn monitor vage hoge tonen maakte, maar dat is nu voor eens en altijd weg (gelukkig).

• BC3 Victim
Ja, en ik dacht dat het misschien te dicht bij mijn kast stond (magneet enzo 400watt is toch wel zwaar) dat bleek niet het geval. Toen geprobeerd om via een andere stekkerdoos te werken ipv alles op 1 rij in een contactdoos. Dat werkte ook al niet. Dus, wat nu...

Pagina: 1