Straks wordt dat natuurlijk een plakboel....enige schoonmaaktips? (of moet ik bij het huisvrouwen-forum gaan
btw...er is ook een beetje cola over mijn Razor boomslang 2000 gemorst
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Heb ik ook wel eens gedaan, en met succes
dan de binnenkant met een vonchtige doek schoonmaken, en de boel weer in elkaar zetten
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
nu nog?Op dinsdag 08 mei 2001 22:10 schreef real_raichu70 het volgende:
Als het geen duur is (zoals mijn , Mitsumi ding) gewoon een ander halen .
En als het wel een dure is zonder toetsenbord verder gaan?Op dinsdag 08 mei 2001 22:10 schreef real_raichu70 het volgende:
Als het geen duur is (zoals mijn , Mitsumi ding) gewoon een ander halen .
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
* Yucko heeft hier een stuk of 6 reserve toetsenborden liggen
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
maar wel de rest van de avond met pikvingertjes doortiepenOp dinsdag 08 mei 2001 22:12 schreef slacid het volgende:
Duh, hij bedoelt ook niet nu
Doe ik zelf zo''n 1 keer per half jaar..
Je kunt het toetsenbord ook goed afspoelen onder de kraan, zolang je ''m daarna maar laat drogen..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
mischien gaan er wel glow in the dark paddestoelen in je cola groeienOp dinsdag 08 mei 2001 22:15 schreef Crashman het volgende:
het is een vrij nieuwe...(en ik wil hem keer gaan modden..jeweetwel...zo''n neon kabeltjedus dan kan ik hem eens goed schoonmaken
)
Precies.. werkt perfectOp dinsdag 08 mei 2001 22:16 schreef hezik het volgende:
Gewoon het hele toetsenbord in de afwashmachine zetten. Daarna een dagje geven om te drogen, klaar. Wel ipv. de standaard wasmiddelen bv. dreft gebruiken (het handafwasmiddel, gewoon een flinke spuit over je kb en dan in de wasmachine.
Doe ik zelf zo''n 1 keer per half jaar..
Je kunt het toetsenbord ook goed afspoelen onder de kraan, zolang je ''m daarna maar laat drogen..
Verwijderd
/me beseft plotseling dat hij geen reserve tikplank heeft liggen. Hij stopt nu met bier drinkenOp dinsdag 08 mei 2001 22:13 schreef JaJoah het volgende:
altijd zorgen voor backiup![]()
/me heeft hier een stuk of 6 reserve toetsenborden liggen
Wil je echt op safe gaan dan is het uiteraard wel verstandig om ''t hele ding uit elkaar te schroeven, maar goed, bij mij is het altijd nog goed gegaan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
#2 In de afwasmachine gooien en aan de waslijn hangen
#3 Voor de TV hangen en morgen een nieuwe kopen herstel twee nieuwe kopen...
Schitterend....
komt-ie zo terug van: "wat moet je doen als je keyboard stuk is? gewoon ff douchen"
*grinnik*
Verwijderd
Laat maar.. .
Laastst cola fles om laten vallen zo in het verlengsnoer ( niet zo slimme zet
Vooral tijdens het gamen probeer ik mijn drinken daarom voortaan uit de buurt van de pc te houden om dit soort incidenten in toekomst te vermijden en dat zouden meer mensen moeten doen
Nu schoonmaken
Ehm, ik heb ook ''n verrot toetsenbord, soms ram ik hem op de tafel en dan komt er van alles uit... Kan ik nog een avondje Mc Donalds eten van de grond...
En dan is ie weer schoon, en soms ook ff PC uit, flinke natte doek, hopla soppen met die boel...
Intentionally left blank.
Verwijderd
Gelukkig heb ik me splitkeyboard met touchpad erin nog geen wasbeurt hoeven geven. Maar ik zou em zo in de wasbak bij de rest van de afwas gooien. (ik ben niet rijk genoeg voor een afwasmachine, als je een afwasmachine kan betalen ken je ook een nieuw toetsenbord kopuh).
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
LOL, ik zou die blikken wel willen zien van die mensen als ze dat horen:)Op woensdag 09 mei 2001 00:49 schreef Lordy79 het volgende:
Er komen wel eens klanten in de winkel die hetzelfde probleem hebben. Zeg ik ook altijd dat ze met hun toetsenbord moeten gaan douchen. 90% gelooft me niet en als ik vertel dat ik het echt meen, is er nog een aanzienlijk deel dat meteen een nieuw bordje koopt.
/dev/null
Verwijderd
Vergoed jij het eventueel opgeblazen mobo dan ook?Op woensdag 09 mei 2001 00:49 schreef Lordy79 het volgende:
Er komen wel eens klanten in de winkel die hetzelfde probleem hebben. Zeg ik ook altijd dat ze met hun toetsenbord moeten gaan douchen. 90% gelooft me niet en als ik vertel dat ik het echt meen, is er nog een aanzienlijk deel dat meteen een nieuw bordje koopt.
Ik heb het nog nooit een mobo opgeblazen door vloeistoffen in mijn toetsenbord. Ik heb er alles wel in laten vallen. zelfs champagneOp woensdag 09 mei 2001 14:31 schreef RenevdVeen het volgende:
[..]
Vergoed jij het eventueel opgeblazen mobo dan ook?
/dev/null