[BC3] pc op auto-accu

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi, ik wil een pc in mn auto leggen (met 9" monochroom monitor)
Heeft iemand een idee hoe ik de voeding kan organiseren, zonder eerst van 12v gelijkstroom naar 230 wissel en dan weer terug naar 5&12 gelijkstroom te moeten?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb wel pas geleden nog iets gelezen over iemand die een grote accu als ups gebruikte, ik kijk even of ik het nog kan vinden.

edit: het was zelfs hier op tweakers: http://www.tweakers.net/nieuws/15137

Misschien kan je zoiets aanpassen zodat het op je auto accu werkt? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Het beste kun je een UPS ombouwen.
Hoe je dat kunt doen ??

1. UPS kopen
2. Accu''s eruit halen
3. Stekkers/Kabels verlengen die van de
accu''s (uit de ups) komen.
4. Zorgen dat je de accu op de ups kunt aansluiten.

Zo heb je een zeer goede oplossing en redelijk goedkope oplossing

• BC3 Victim
oh, da''s misschien een goed idee, ik had eerst naar ups-en gekeken die aan mn eisen voldoen, maar die zijn net zo duur als mn autotje, maar met n goedkopere ups en dan eigen accus erin is wel wat te bedenken.

• MicHELLo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03-2025

MicHELLo

Mahna mana......tuuu tuu tu tu

Ga je wel hands free computeren dan? :)

UNOX, the worst operating system

• BC3 Victim
ik heb wel een idee voor een paar toetsen op mn dashbord voor de mp3-speler, en ik wil een toetsenbordje voor een routeplanner te bedienen.

en natuurlijk een ghostcar-projectie op de voorruit, voor routes die ik vaak rijd :P

• BC3 Victim
Ik kan niks echt toevoegen, maar het klinkt wel als een errug cool plan!
als het je lukt, veel piccies plz :P

• BC3 Victim
Op dinsdag 08 mei 2001 21:57 schreef Gizz het volgende:
Ik heb ...., ik kijk even of ik het nog kan vinden.
het was zelfs hier op tweakers: http://www.tweakers.net/nieuws/15137
ohw, geweldig bedankt zeg :)

Pagina: 1