[BC3] Was dit een goede deal?

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:24

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo, kon zojuist een Netgear EN116 kopen:
Afbeeldingslocatie: http://www.netgear.com/images/products/en116.jpg
10BASE-T Ports 16
Dimensions (W) 286mm (11.3")
(D) 101mm (4.0")
(H) 28mm (1.1")
Weight 0.89 kg (1.97 lb)
Power Adapter 12VDC 1.2A
47 to 63 Hz
Max AC Power 20.5 W
AUI/BNC Port AUI and BNC
Voor het bedrag van 5 tientjes (Ziet er als nieuw uit en doet het perfect)

Graag jullie mening of dit een goede koop was, een slechte of een reeël bedrag?

20*350ZO45°

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
het bedrag is flink laag, ik betaalde voor mijn 5 poorts HUBje (10MBit) 69 gulden (en dat was ook nog eens fout (door de winkelier) was eigenlijk 89 gulsen :+))..

ook nog een mooi kleurtje, wat wil je nog meer :?

(of hij goed werkt :))

zeroxcool.net - curity.eu

Verwijderd

hebbe hebbe hebbe

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als je hem niet wil hebben koop je hem maar en stuur je hem maar door naar mij :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb voor mijn 2e hands HUB (10 Mbit) 50 piek betaald. Was een half jaar oud of zo.
Dus ik zou zeggen: kopen. Of ruilen met die van mij ;)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05
Wat heb je tegenwoordig nog aan een 10mbit HUB ? Tenzij je enorm veel pc''s hebt en 100mbit/switch niet betaalbaar is!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op dinsdag 08 mei 2001 21:46 schreef Michiel_H het volgende:
Ik heb voor mijn 2e hands HUB (10 Mbit) 50 piek betaald. Was een half jaar oud of zo.
Dus ik zou zeggen: kopen. Of ruilen met die van mij ;)
Hoeveel poorts was die van jou dan?
Als ie meer dan 16 is ruil ik wel hoor >:)

BTW mijne was ook 2de hands hoor!

20*350ZO45°

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 21:49 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Hoeveel poorts was die van jou dan?
Als ie meer dan 16 is ruil ik wel hoor >:)

BTW mijne was ook 2de hands hoor!
Oh ja, tuurlijk, stom van me! 8 poorten.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op dinsdag 08 mei 2001 21:48 schreef dennisdotcom het volgende:
Wat heb je tegenwoordig nog aan een 10mbit HUB ? Tenzij je enorm veel pc''s hebt en 100mbit/switch niet betaalbaar is!
ALs we zo gaan praten: "waarom dan géén 1000mbit." 10 mbit is natuurlijk meer dan zat, als je vergelijkt dat de standaard internet abo hier in zeeland 1/8 mbit is, dan gaat dus over mijn hubje (effe snel berekend) 80x de standaard i-net verbinding hiero! (Gelukkig heb ik een 1/2 mbit verbinding :) )

20*350ZO45°

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 21:48 schreef dennisdotcom het volgende:
waarom zou je in vredesnaam een 100mbit nodig hebben als je internet toch maar 10mbit is...of je netwerkkaarten...

wil je ff pimpen met je spul ofzow?

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Up!

20*350ZO45°

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:46
Ik zou ''m niet kopen... ALs jij nieteens weet of dat ding 50 piek waard is kan je waarschijnlijk ook geen netwerkje aanleggen..|:(|:(|:(

• juanp
  • Laatst online: 18-08 20:35
Op dinsdag 08 mei 2001 22:55 schreef InterCC het volgende:
Ik zou ''m niet kopen... ALs jij nieteens weet of dat ding 50 piek waard is kan je waarschijnlijk ook geen netwerkje aanleggen..|:(|:(|:(
dat ding is waarschijnlijk echt z''n geld wel waard (ik weet dat jij dat ook weet intercc ;)) dus als je in de pricewatch kijkt zie je waarschijnlijk dat vergelijkbare nog duurder zijn :(

even verder kijken (denken) dan je neus lang is

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:46
Tuurlijk is dat ding z''n geld waard. Dat weet iedere ()@&$)@( Dus waarom vragen of je ''m moet kopen. Als je ''m ook maar half kan gebruiken kopen natuurlijk en als je ''m niet kan gebruiken verkoop je ''m lekker door voor minstens het dubbele >:)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op dinsdag 08 mei 2001 22:55 schreef InterCC het volgende:
Tuurlijk weet ik hoe ik een netwerk(je) aan moet leggen alleen normaal bestel ik zo''n ding via afdeling inkoop, (dan is het overigens een 3com) Dus om eerlijk te zijn ben ik er niet echt van op de hoogte wat de prijs van zo''n (2e hands) ding is...

20*350ZO45°

• juanp
  • Laatst online: 18-08 20:35
Tuurlijk weet ik hoe ik een netwerk(je) aan moet leggen alleen normaal bestel ik zo''n ding via afdeling inkoop,(dan is het overigens een 3com) Dus om eerlijk te zijn ben ik er niet echt van op de hoogte wat de prijs van zo''n (2e hands) ding is...
tuurlijk zou ik ook doen en ja niet iedereen kan een netwerk aanleggen en pimpen ja dat wil wel eens gebeuren :+

zoals ik al zei check de pricewatch ;)
Pagina: 1