Toon posts:

Counterstrike Aimbot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gehoord dat er iets bestaat waardoor je automatisch raakt als de vijand in je zicht is, maar kan dat nergens vinden

BTW ik weet dat het cheaten en unfair is maar het is voor een de vernedering van iemand die vindt dat ie de beste csser is die er bestaat... (en een weddeschap dat zelfs mijn zus hem kan verslaan => ziehier aimbot)

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Ik ben wel een beetje benieuwd naar de naam van die gozer.... en waar ie voornamelijk speelt :)

Verder...zou ik het knap zielig vinden om zoiets te gebruiken.....

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik denk dan toch dat je je weddeschap gaat verliezen,aangezien de aimbot een hoax is. Hij bestaat niet.
Er zijn inderdaad veel geruchten dat die zou bestaan. (zie hiervoor ook de counter-strike.net forums,het is zo'n beetje de meest gestelde vraag of die bestaat).

Maar er heeft nog nooit iemand een aimbot kunnen laten zien op die forums,en daar komen toch errug veel CS'ers...

Verwijderd

nou, soms denk ik wel eens "jezus, waarom word ik altijd eerder gedood dan mijn tegenstander" dus misschien.......
(Ik denk dat ik gewoon slecht ben)

Verwijderd

het schijnt dat je wel een paar (dll?) files kunt aanpassen waardoor de impact van je wapens en de zwaarte van je armor verandert...
maar...cheaten in multiplayer zuigt...

*spk*
http://collective.dhs.org

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Bijna al die cheats zijn server-side. Dus als je gewoon op betrouwbare servers speelt heb je geen last van cheaters
Pagina: 1