Toon posts:

[BC3] Logitech draadloze muis waarom geen UIT knop?

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
waarom heeft die muis nou eigenlijk geen UIT knop?:?:?

vind het nogal kut want als ik slaap zie ik altijd een rood lampje knipperen

Verwijderd

trek de stekker eruit of gooi er een doek overheen. Slaapt je muis ook lekker ;)

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 19:27 schreef mennol het volgende:
trek de stekker eruit
ik vraag me nu echt af of dit een geintje is, of gewoon puur te snel lezen :?

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
watvoor draadloze muis is het dan:?
ik heb ook een draadloze muis van logitech maar heb gelukkig geen rood lampie

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Verwijderd

muisemod met powerbutton?
laat de plaatjes maar komen :D

Verwijderd

volguns mij heeft ie een draadloze optische muis?

Ray

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

hoe bevalt hij eigenlijk?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik wil hem ook kopen

als ie een beetje werkt tenminste. Ik heb nu de gewone cordless en die werkt wel lekker.
Pas na 9 maanden de batterijen vervangen. Zal bij de optische dus wel ff wennen worden

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
klopt was weer eens wat vergeten I:(

heb een opti draadloze van logitech en zelfs ook al gebruik je hem niet er blijft een rood lampje branden verder werkt ie echt lekker

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
misschien de batterijen eruit halen of je muis een heel stuk van je computer vandaan halen als je gaat :Z

Verwijderd

Je kunt er toch zelf zo een klein schakelaartje inzetten. Kun je hem daarna hier posten om te laten zien wat voor fancy muisje je hebt.

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
Als je slaapt heb je je ogen dicht , ik wel , of ben ik nou gek....

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Op dinsdag 08 mei 2001 20:57 schreef *snip* het volgende:
Als je slaapt heb je je ogen dicht , ik wel , of ben ik nou gek....
Er zijn wel beesten die met één oog open slapen, misschien heeft hij wel zo''n exotisch geval. Dat beest kan dan niet slapen en gaat de hele nacht kabaal maken. Daardoor kan Ringo11 waarschijnlijk niet slapen.

..denk ik

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 01-03-2022 21:10 . Reden: Naam verwijderd op verzoek ]

Verwijderd

heb ook de optical draadloos van logitech. Muis erg veel en batterijen gaan toch al anderhalve week mee (zijn nog steeds vol volgens het schermpje)
Als ze de twee weken halen ben ik tevree. Ik heb al 2 setjes oplaadbare batterijen gekocht dus 2 weken is ruim voldoende. 3 maanden wat ze zeggen heb ik niet nodig.
Ik kan iedereen dat ding aanraden btw. Enige nadeel is dat ie iets zwaarder is waardoor mensen met rsi het ding niet moeten nemen. Ik vind em ook nog heel nauwkeurig, maar ik heb me idd ook afgevraagd waarom ze er geen klein knopje op de onderkant hebben gezet om em aan en uit te zetten. Het lichtje geeft dan wel aan of ie aan of uit staat, duh!
langzaamste stand staat ie 2 of 3 keer per seconde te knipperen om te blijven controleren of je de muis toch meer gebruikt. Zodra ie gebruikt wordt dan knippert ie aan een stuk door als een normale optische met kabel, als je em los laat nog steeds continu maar minder licht dus knippert ie de helft aantal keren waarschijnlijk maar frequentie te hoog om te zien knipperen deze staat blijft toch wel vrij lang zo''n minuut, daarna pak em beet 20-30 keer per seconde.

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 17:46
bij www.gistron.com hebben ze een optische draadloze muis met oplader erbij :) das nog beter
Pagina: 1