De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Onder welke steen kom jij vandaag gekropen 
Zowat half T.net heeft die muis al
Nee grapje maar het is oud nieuws en er is hier zat over te vinden
Zowat half T.net heeft die muis al
Nee grapje maar het is oud nieuws en er is hier zat over te vinden
Alle proemn in n drek
die muis is veeeeeeeeeeeeeet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat heeft iedereen toch tegen muizen MET een staartje???
Verwijderd
ze kruipen altijd zo weg, en ze willen ook niet met me naar bedOp dinsdag 08 mei 2001 19:15 schreef Steveman het volgende:
Hum, heb hier niks gelezen over deze muis, maar is ie ut kopen wel waard??? Hij is namelijk wel ff goedkoper dan de Logitech, en een stuk mooier
Als ik m''n muis met staart zo ver mogelijk van m''n computer af zet, kan ik m''n monitor nog steeds zien...Op dinsdag 08 mei 2001 19:15 schreef Steveman het volgende:
zoiets?
Pagina: 1