[BC3] 3com kabelmodem tweaken

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mijn kabelprovider gebuikt 3COM kabelmodems. (zo''n halve maan met lichtjes). Ik heb gezien dat het ding een http interface heeft. Maar daar kan ik niets mee wijzigen.

Heeft iemand een truuk om de boel te versnellen. Mijn provider is cable4u en als ik op IVIS kijk dan is dat dan ook echt de traagste kabelprovider in nederland. :(:(:(:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

"Heeft iemand een url naar het actieve topic wat gaat over dit geval?"

Search gebruikt?
sterker nog
GoT wel ff doorgesnuffeld vandaag?

[topic=84274]

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
3Com =! Com21

Toch is het geen slecht advies..

Ik vrees voor je dat je het kunt vergeten, het ligt nl. niet aan je modem maar aan je provider..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 22:13 schreef hezik het volgende:
3Com =! Com21

Ik vrees voor je dat je het kunt vergeten, het ligt nl. niet aan je modem maar aan je provider..
yup, was in oude topic al bevestigd...de modem download zo af en toe de instellingen van de provider..

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 08 mei 2001 22:13 schreef hezik het volgende:
3Com =! Com21

|:(
Dat krijg je ervan als je ''s avonds met een duffe kop zit te posten....
Fout van mij dus inderdaad...... excuses

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 18:35 schreef kirpeknots het volgende:
Mijn kabelprovider gebuikt 3COM kabelmodems. (zo''n halve maan met lichtjes). Ik heb gezien dat het ding een http interface heeft. Maar daar kan ik niets mee wijzigen.

Heeft iemand een truuk om de boel te versnellen. Mijn provider is cable4u en als ik op IVIS kijk dan is dat dan ook echt de traagste kabelprovider in nederland. :(:(:(:(
Probleem ligt bij Cable4U zelf :(
ze hebben niet genoeg bandbreedte op de Backbones. Ze zeggen dat ze contact hebben genoemen bij UUNET voor meer backbones maar dat zou een tijdje duren (5 maanden guess NOT, UUNET is veel sneller). Het zijn gewoon [censuur mode]
@)(#&!($#&!$#()!*#)!(*#(*&&!(*79317(#!*&#$*(!$#(&*!^%38!0*&!#@)@(#&!
[/censuur mode]
Ze belazeren de boel gewoon.
Pagina: 1