[BC3] nieuwe bak

Pagina: 1
Acties:

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Creatieve geesten opgelet. Eindelijk is mijn wachten beloond en zijn de centjes rond. Ik ga een nieuwe bak kopen :D. Nu zou ik van jullie graag wat aanradertjes horen. Hou hierbij in het achterhoofd dat ik de bak vooral wil gaan gebruiken voor online, via kabel, multiplayer fps)

Moederboard waarmee goed is over te clocken (thermometer onder je CPU, makkelijk instelbaar etc.),

CPU (Pentium4?),

Geheugen (ik heb de ballen verstand van de verschillen in geheugen. Ik dacht aan 256MB, maar zijn er nog verschillende soorten/ standaarden?),

videokaart (welke is nou het beste? Of voldoet mijn Voodoo4 PCI nog wel eventjes?),

soundcard (of zal ik mijn oude AWE 64 ISA houden?),

En overige aanradertjes.... Ik wil wel ff vermelden dat mijn budget nou ook weer niet toerenhoog is. Ongeveer 2500 - 3000 piek ben ik van plan te gaan spanderen voor een bak zonder randapparatuur. Ik ben zo groen als het maar kan qua overclocken, dus ook daar is wijze raad welkom. Bij voorbaat dank. Leef u uit :)

RedTop

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

**G@@P**
ik ken deze topics ondurhand wel :Z

I see dead pixels...

• Tony_Montana
  • Laatst online: 19-08 17:29
Op dinsdag 08 mei 2001 18:33 schreef jotheman het volgende:
**G@@P**
ik ken deze topics ondurhand wel :Z
Me too. Maar als ik jou was zou ik een Athlon 1.33ghz, 256mb cas2, GF2 GTS, Msi K7T Turbo

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waarom een intel ik zal amd athlon nemen is veel voordeliger. Kijk anders eens bij www.gistron.com heb ik mijn amd gekocht perfect dingetje

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Processor: AMD Thunderbird 1.33ghz a F 570,-
Videokaart: Geforce2 of Ati Radeon
Geluidskaart: Soundblaster Live Player ofzo a F 150,-
Moederbord: Abit KT7-A RAID a F 470,-

Is wel aardig pc''tje zo, maar je moet zelf ook maar even zoeken dit is wel erg makkelijk zo, maar ik heb je al een beetje gematst :P

Greetz

• Sir_Joachim
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

misschien dat je er wel wat DDR geheugen erin kan gooien... is tegenwoordig ook niet zo duur meer :)

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• RedTop
Ik ben al aan het rondsnuffelen, maar een beetje aanraders leek me ook wel slim. Er worden altijd wel dingen genoemd waar je zelf niet aan zou denken.

thx,
RedTop.

Verwijderd

Mail mij maar ff op rockzera@hotmail.com
dan heb ik mischien wel een leuke aanbieding :)

Moederbord A7V133 275 piek (nieuw)
AMD TBird 1,333 425 piek (nieuw)
v8200 Deluxe 1000 piek (nieuw)
265 MB infinion (cl2)
+/-250 piek (nieuw)

• RedTop
Bedankt voor de aanbieding, maar ik weet al een leuk adresje :)

RedTop

Verwijderd

zo leuk als wat ik je net vertelde?

Verwijderd

386, 4mb ram, 40mb hd
Pagina: 1