Vraagje: over U.T. Patch 402 en 405B...?????

Pagina: 1
Acties:

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-02 07:14
Hoi Hallo,

Ik heb een copy van U.T. met crack, dit werkt allemaal perfect, echter als ik nu de patch 402 eroverheen trek en 405B dan geeft mijn pc aan dat hij de U.T. cd-rom niet kan vinden. Wie kan mij helpen.........?

Greetzzz Nevada

Unreal Tournament '99

• MP3-Junky
  • Niet online
Gewoon die unrealtournament.exe van de "NO CD" version weer terugzetten naardat je de patch hebt gerund.

• Nevada
  • Laatst online: 19-02 07:14
Bedankt, maar als ik het goed begrijp laat ik de beide patches eroverheen gaan om daarna de crack van de copy van U.T. er weer overheen te trekken !klopt dat...???

Greetzz Nevada

Unreal Tournament '99

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
yep!!

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

Je kan beter op een crack van 405b wachten....toch beterz dat ik de originele cd heb.... (voor de verandering)

Verwijderd

Koop nou es 1 keer in je leven een vet spel in de winkel man, ik heb UT ook eerlijk aangeschaft en ik zal er geen spijt van krijgen. Kijk, dat je Rayman 2 fikt okee.........

• MP3-Junky
  • Niet online
Ik heb de cd ook, alleen is het vet irritant dat de cd erin moet zitten als je gaat spelen....dus: patch !

Verwijderd

Da's dus gelul he

waarom is het vervelend om een CD in je driver te hebben?
Ik heb sinds UT uit is die CD-rom speler gewoon niet meer gebruikt voor iets anders. die CD zit er ook al een maand in.
Als je nou gewoon de hele versie koopt kan je gewoon iedere patch erover gooien. Want als je dus je oude exe file weer terugzet helpt die patch niet veel want die lost toch veel problemen op binnen de exe file zelf.

Verwijderd

Inderdaad...dit is een van de weinige spellen die 85,- waard was. Een ding is alleen minder, dat je het origineel niet kan backuppen. Ze laten je wel een hoop geld voor een schijfje betalen, maar als die kapot gaat of beschadigd raakt moet je je eigen boontjes doppen. en dat zuigt. maar voor de rest is die doos van UT wel beter...voor je zover van dozen houd.....

• MP3-Junky
  • Niet online
mischien dat ik veel cd-rom's gebruik?
Heb geen zin om elke keer als ik wil UT-en voor DJ te moeten spelen...

Verwijderd

Idd, die cracks zijn wel lekker goedkoop maar je hebt er geen klote aan zodra er patches uitkomen. Vooral niet die Twilights en Crazy Bytes, tering wat een bagger is dat man. wat is nou 90 piek voor een spel wat je zeker een jaar lang helemaal suf speelt ? En tsja, die kopietjes kosten toch ook een geeltje ofzo ? Dus gewoon kopen en niet zeiken over patches.
Mazzel.

Verwijderd

Een echte DJ heeft meerdere CD-ROM drives

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Zoals ik, eentje speciaal voor UT.

Nouja, af en toe mag hij even de wei in, want dan moet de baas een kopietje maken. :)

Verwijderd

Same here
ik heb een Aopen DVD speler 1040 waar altijd UT inzit.
en een ASUS 40x die ik voor andere dingen gebruik. Maar als er in die ASUS een cd zit die ik aan het luisteren ben loop ik eerder naar de andere comp om over het netwerk heen een cd te gebruiken dan dat ik UT eruit haal.
Dikke kans is namelijk dat ik binnen en uur toch weer ga UT'en.

TIP voor CD-bakkers, zorg dat je nog een oud bakkie hebt staan (200Mhz ofzo) dan kan je daar lekker mee branden terwijl je op je echte computer kunt UT'en. kan je dat oude bakkie ook meteen als I-net en File-server instellen, scheelt allemaal weer op je "echte" comp.
Pagina: 1