Toon posts:

[BC3] PC test

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn allerlei programma''s om verschillende onderdelen in je PC te testen. Nu zoek ik echter een soort "testbank-sim" wat je gehele PC belast (alsof je echt druk aan het werk bent) zodat alle onderdelen worden getest.

Ik heb dit nodig bij systemen waarbij een fout pas optreed met een kleine regelmaat.

Zoiets van "Mijn PC formateerd zichzelf één keer per maand". Dan kan je natuurlijk tegen diegene zeggen "rotop" maar dat is hier ff niet de bedoeling :)

Dus ik zoek een test waarbij de PC wordt belast of waarbij ALLES wordt gescant op foute...dus niet alles appart met 10 progjes.

Het zal waarschijnlijk wel allemaal dromenland zijn maar geef me dan maar een programma wat het dichts in de buurt komt:)
Alles beter dan 10 progjes om elk onderdeel te testen :)

Alvast bedankt voor de reacties....

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Hmm, SiSoft Sandra 2001 heeft een Burn-in test. Die test HDD, netwerkkaart, RAM, CPU, ... Achter elkaar, dus niet tegelijk.

Maar je kunt er een loop opzetten, dan zouden de meeste errors wel aan het licht moeten komen.

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik al, en inderdaad is die erg goed...toch wil ik een wat intensievere test doen die de gehele configuratie test....Ja nogmaals...kunnen best sprokkjes zijn hoor die ik verlang:)

Maar alvast bedankt voor de post:)

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Zat wat te surfen en kwam dit tegen. Ze beloven toch dat je hele systeem gestresst wordt.
Proberen zou ik zo zeggen!

Verwijderd

Topicstarter
Wow thx, een erg goede site :)