Toon posts:

[BC3] Draadloos ????

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ok, klinkt wat vreemd maar is het mogelijk
om een kast helemaal los van de rest te zetten. Dwz, de kast is niet met draden aan
een monitor (muis, keyboard kk) vast.

De kast zal tot 5 meter van de monitor komen te staan.

Is hier hardware voor??
Ps, moet wel stabiel zijn...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Muis wel
Keyboard wel
Monitor? Denk het niet, hoe moet hij aan zijn stroom komen, is nog al wat anders dan een muis. Denk niet dat dit er ijn zit. Nog niet in ieder geval
:7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Moeilijk, heel moeilijk. Het toetsenbord/muis verhaal is geen probleem, die zijn er standaard in alle kleuren en maten draadloos te vinden...

Het probleem wordt je monitor, ik ben bang dat er geen draadloze VGA kastjes zijn, de enige die je dan overhoudt is een Gigavideo setje, alleen dit is TV signaal. Je zou dus een videokaart met TV out moeten hebben en ipv een monitor een TV, of een monitor met CVBS (tv) IN, en die zijn er niet echt...

Misschien dat er hele dure proffesionele sjit te koop is wat wel draadloos werkt, maar ik weet niet waarvoor je het wilt gebruiken want dat zal dan (enorm) in de centen lopen :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

makkelijk!!

Verwijderd

je kunt alles kant en klaar kopen!!

• BC3 Victim
Oh ja?
Waar dan en hoe duur?
Do tell!
;)

Verwijderd

keyboard + muis kun je gewoon kopen.. van logitech!

na het gigavideo systeem.. kun je het signaal weer omzetten naar een standaard monitor aansluiting..

kosten euh... weet ik veel... maar het is te doen.. ik weet dat die omzetter tekoop zijn du da mag geen probleem zijn.. loop maar een paar electro shops binnen en je kunt het zo kopen.

:)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, geld speelt in dit geval niet echt een rol. Het ding wordt zowiezo te duur voor
"normale" mensen...

Dat van de draadloze muis en keyboard die heb ik al gezien ja, maar het gaat dus echt
om de monitor(s)
Ik weet dat zoiets wel bestaat maar de vraag is waar???

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

je kunt ook gewoon een langere monitor kabel kopen en deze wegwerken. Er zit toch sowieso al een spanningskabel aan je monitor. Monitorkabel van 7 meter werkt nog perfect (wel een goede kbel nemen)

Verwijderd

Topicstarter
lol, oke laat ik het zo zeggen, de kast is weggewerkt in een object dat aan de muur hangt.
Ik denk niet dat de klant nog in de muur en grond wil gaan kappen om een kabel
wegtewerken.

Het bedrijf bluetooth heeft wel zoiets maar ik hoorde dat hun oplossing niet erg veilig was.

Verwijderd

Kijk eens bij www.marmitek.com
Die hebben meer van dat soort spul kan je zelf je verlichting doen met een AB.
Je moet dan de giga set hebben voor je monitor.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
*gaap*

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:43

Xtremelead