Toon posts:

[BC3] Vaag power probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een global win WBK38 cooler, en nu heb ik dat ding ingebouwd en dan start windows ineens ontzetten traag op, dit probleem heb ik al es eerder gehad toen ik mijn 3 sunon fans inbouwde na een tijdje met de draadjes prutsen liep hij ineens wel goed.

Ik heb het nu als ik de fans er weer op aansluit maar ook zonu en dan als ze er niet op aan zijn gesloten,

Ik heb een Aopen HQ08 kast met 300 watt voeding. De andere apparaten die er aan hangen zijn een pioneer dvd speler, 40 gig hd, plextor fikker en een diskette drive

iemand enig id wat het kan zijn??

<edit> Mijn computer is niet aangesloten op een geaard stopcontact, als ik mijn kast en de verwarming vast pak voel ik de stroom door me heen gaan.</edit>

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die een id heeft???

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-08 18:17
Poeh je hebt ook al een uur gewacht... Rustig man :)

Het lijkt me eerlijk gezegd sterk dat dit iets met de voeding te maken heeft. Zoals je zelf al zegt:
...maar ook zo nu en dan als ze er niet op aan zijn gesloten.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
je voelt stroom door je heen gaan? Als je nu een draad van je kast naar de verwarming legt? Je moet een pc eigenlijk wel aarden. Je hebt misschien een kortsluiting oid.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 mei 2001 14:44 schreef Joop het volgende:
Poeh je hebt ook al een uur gewacht... Rustig man :)
LOL.. ja sorry van zulk soort dingen wordt je altijd een beetje gestressed (tenminste ikke wel) :) en wil je dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. :)

Verwijderd

Topicstarter
Kabeltje naar verwarming lijkt te helpen, thanx peeps :) :). En nu maar hopen dat het zo blijft.

• BC3 Victim
Als dat kabel help, heb je waarschijnlijk ergens een kortsluiting naar je kast toe.

Zou ik maar eens naar kijken en doormeten, is niet echt goed.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
dat heb ik dus ook, maar ik wil ook kabeltje er tusse doen, moet eerst pc uit? of boeit dat niet?

Pagina: 1